/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kopiering
Fra : gud
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 21-12-02 19:54

er der nogle der ved hvordan man kopierer roxette the ballad hits
naturligvis til eget forbrug
den er kopi beskyttet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-12-02 21:17

Hej gud

Kan du ikke bare låne cd´en på biblioteket og så tage den med hjem og kopiere den?
Det er du i din gode ret til, så længe det kun er til eget brug.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-12-02 21:21

Der var jeg for hurtig - jeg overså det med kopibeskyttelsen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-12-02 04:32

åbn nero
klik så på recorder
nu klikker du på save tracks
vælg dit drev

der ser du dine tracks og gem dem så som

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-12-02 05:11

Zonker har ret. Selvom man nogle gange kan rippe til MP3 og derefter brænde en kopi af ENS EGEN cd til bilen -- er DETTE BLEVET GJORT ULOVLIGT AF DEN NYE REGERING I ÅR.

Så rent teknisk OG PRINCIPIELT skal man købe 2 cd'er -- en til bilen og en til hjemmet -- medmindre man gider slæbe skidtet frem og tilbage hver gang man tager en køretur...

Henrik

Kommentar
Fra : als

Dato : 22-12-02 10:22

Når jeg husker tilbage så var det forbudt at kopiere til spolebånd, senere forbudt at kopiere til casettebånd, nu er det forbudt at kopiere til cd og pc, og hvad tror i den danske befolkning (og i og for sig hele verdens befolkning) gør: De kopierer på livet løs. Historien gentager sig.

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 22-12-02 12:39

En løsning, der altid virker, men tager lidt tid er at sætte et kabel fra lineout på walkman'en til linein på lydkortet og sample lyden. Så kan de komme med al den kopibeskyttelse, de vil.

Leif

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 200 point
Dato : 22-12-02 16:55

Roxettes The ballad hits, er beskyttet med et system kaldet "cactus" og kan omgås - se nedenstående link:

http://www.theregister.co.uk/content/54/25274.html

Har dog læst at det skulle lade sig gøre med Clone CD uden tape eller pen, men er langt fra sikker:

http://home.t-online.de/home/CloneCD/download/SetupCloneCD.exe

Mvh Rasmus

Godkendelse af svar
Fra : gud

Dato : 22-12-02 19:18

Tak for svaret rkl.