/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
spise bestik - træskaft
Fra : jobestar
Vist : 4079 gange
100 point
Dato : 31-07-06 18:43

Hej!

Savner bestik der er saft og kraft i!

Har flere gange været hjem hos folk der har det her bestik hvor der er træskaft og takkerne er forholdshivs store/markante hvilket giver et godt skær.

nogle der har et bud på hvor jeg finder den slags til normal pris?

Hvis i har et bud på nogle der er dyre så må i meget gerne skriver alligevel for så kan jeg bruge billeder af dem til en evt. ny post så folk mere er med på hvad jeg søger.

Accepteret svar
Fra : Traffic

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-06 18:59

Old Farmer Steak Bestik og koster lige nu 50.- kroner pr. del i Imerco !!!!

Vi har det selv og er utroligt glade for det. Vi putter det også i opvaskemaskinen selv om firmaet ikke anbefaler det !!!

Og det har ikke taget skade i de 3 år vi har brugt det !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 19:45

Det er grillbestik, som fåes hos de fleste isenkræmmere.

Moster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-06 19:45

grill og steak bestik findes i mange varianter med træskaft - ikke svært at vedligeholde - som dova skriver frarådes opvaskemaskine - dog - vedligeholdelse med madolie ind i melem holder skafterne flotte uden at de bliver tørre og matte (skal ligge og trække ca 15 - 20 min)

især steak bestik har netop de ting du efterlyser

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 31-07-06 23:51

okay mange tak for svarene! Meget brugbart!

har fundet dem her til en billig penge hvis andre skulle støde på denne post..

8 dele 40 kr.

http://www.imerco-shop.dk/product_info.php?products_id=514&osCsid=8bf675dfeea5034a962daeb9322a191b

endnu en gang tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 31-07-06 23:53

Tak for svaret Traffic! (og de andre.. )

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 01-08-06 00:00

mhh okay ordren ender så på samlet 125kr. fordi postdk tager 45 kr. og net-butikken af en eller anden underlig grund lægger et mindre køb gebyr på 40kr overni

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 01-08-06 00:13

Traffic>> jeg har været inde på imerco's officielle hjemmeside, men kan ikke finde bestikket.
Er det er tilbud du har set i en specifik butik eller tilbudsavis?

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 01-08-06 08:08

Ja, jeg så det i denne uges tilbudsavis. Så det gælder formentligt kun i denne uge.
Vi købte også vores på tilbud, men det var noget lignende 149,50 for en kasse med 2 sæt.
Så det lyder som et godt tilbud.
Jeg kender ikke til Zone, som er det du har fundet, men det lyder FOR billigt !!!

Old Farmer er af mange kendt som MÆRKET inden for Steak Bestik !!!!

Vi har købt til 12 personer, og anvender det næsten altid fremfor vores daglig bestik, som ellers ikke er noget bras

Nazgul

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 01-08-06 17:51

Nasgul>> cool nok tak for det! har li fundet dem i deres online tilbudsavis De har også et lidt billigere mærke "cool baker" der ligner old farmer til forveksling hvis det ikke var for forskellen i træsort. Nok det der gør dem billigere. Old farmer ser nu ret lækre ud med det mørke træ he, men jeg er på SU så må nøjes med "cool baker" for denne gang..

Well tak for det! Glæder mig til at skære igennem den mad med de gode knive