/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony 810i ?????????
Fra : amc
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 31-07-06 14:28

Jeg har lige købet en sony w810i...
Når jeg sætter den til pc med data overførsel genstarter min sony og pc går ned med fejl..
Er der nogle der kender til det problem....

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 14:36

Hvis alt andet glipper, kan du jo ringe (eller skrive) til support: 33 31 28 28.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1_2&zone=ph

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-07-06 15:02

Jeg har haft ringet men de taler ikke dansk....

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 15:07

Ok, vidste jeg ikke. Troede at når det var et dansk nummer, så var det også danske supportere.

Er da for ringe!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-07-06 15:24

ja det kender jeg godt
det gør den hvis du sætter kablet i din pc efter den er tændt jeg ved ikke hvorfor men min gør det sammen der er ikke noget når jeg sætter kablet i inde jeg tænder min comp

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-07-06 15:38

Mit kabel er sat i en bordlader så der er i hele tiden

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-07-06 16:05

hmm hvis du ikke sætter dit kabel til din usb port når den er tænt og den står med fastr kabel så må jeg melde pas

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-07-06 16:19

Der er ikke noget galt når jeg tager Tlf.tilstand det er kun hvis jeg vælger filoverførsel...
Det er lidt noget møj.........

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-06 16:51

Hvad med support pr. e-mail. Syntes det ser ud som om det foregår på dansk!??

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 16:53
Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 31-07-06 16:57

Hvordan er din software installeret?

Har du bare sat kablet i og koblet telefnene til, for derefter at installere din software. SÅ er det fejlen.

Den rigtige procedure er;

Først skal alt fjernes igen, og genstart pc.

installere software, genstarte, koble kablet på pc og mobil, lad installationen forsætte, genstarte pc.
Så er du klar til at smide programmer, spil, billder osv ind på din telefon. Og naturligvis også den anden vej.

Grunden til denne omstændige procedure, er at du skal have læst nogle nye dll. filer ind, sammen med Windåse

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-07-06 18:21

Alt er prøvet...
og nu køre det MEN
Jeg kan ikke have SONY PC SUITE installeret for så er det galt igen så nu køre jeg bare uden...

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:39

Tak for svaret stimo1.