/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Flere sites på samme hotel
Fra : dasbaz
Vist : 719 gange
50 point
Dato : 31-07-06 14:13

Hej .

Nogen der ved om der er webhotel udbydere der tilbyder at man kan drive flere hjemmesider på samme webhotel ? ( til en anden pris sikkert jo nok ).

For lethedens skyld så man ikks skal have 5 logins ...

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 31-07-06 14:26

Hej DB

Ja, flere domæner på samme hotel kan du have på både
www.b-one.net
og www.surftown.dk

- hvoraf du kan have en sens på den førstnævnte

Sidstnævnte er jeg desværre løbet sur i, kan ikke anbefale dem,
det er deres support-folk, der totalt mangler kundevenlighed
og fra tid til anden er man nødt til at have hjælp.

Vi har hoteller begge steder, men er ved langsomt at overføre

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 14:31
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-06 14:34

Det kan du også på www.web10.dk

Kommentar
Fra : dasbaz

Dato : 31-07-06 14:56

altså tror ikke jeg fik skrévet det tydeligt nok så .... :(

Jeg mener ikke pegninger til samme side, men flere forskellige sider på samme webhotel.
Feks.

xsxsx.dk med dennes sider
rerere.dk med dennes sider
osv

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 31-07-06 15:37

Hej igen DB

Nej - du har forklaret det tydeligt nok,
gå ind på www.b-one.net, der har du hvad du søger,
op til en snes domæner samme hotel
ikke noget med at pege-på.

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : dasbaz

Dato : 31-07-06 16:43

men b-one skriver jo i deres FAQ

Kan jeg have flere domæner til samme webhotel?
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde flere domæner til samme webhotel. Det vil dog være muligt at oprette et ekstra webhotel og lægge et script op som viderestiller det pågældende domæne/webhotel til et andet domæne/webhotel. Dette kræver dog 2 abonnementer.

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-06 17:54

her er hvad Web10 skriver på www.web10.dk:

"
10 webhoteller i ét & webhotel plads:

Har du flere domæner, kan vi tilbyde dig en unik løsning. Du kan tilføje op til 10 domæner til dit webhotel via kontrolpanelet. Det betyder at du faktisk har 10 webhoteller i 1 webhotel. Du kan løbende købe domæner og tilføje dem til dit webhotel. Der er e-mail til alle domæner.

Skal du bruge mere plads og flere domæner skal det købes i kontrolpanelet.

- Hvorfor købe 1 webhotel når man hos web10 kan få 10 ?

Et tilkøbsdomæne koster i oprettelse 100 kr.

Læs FAQ for flere informationer.

Et domæne er en personlig internetadresse. F.eks. er jensen.dk et domæne.

- Plads på webhotellet:
Vores webhoteller har som standard 1000 MB plads fordelt på:

925 MB webserver plads
50 MB mail plads
25 MB MySql plads

Du kan til altid købe ekstra plads i form af 50 MB pakker til web og email til en pris af 5 kr. pr. måned, hvis du skulle få behov for dette.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 31-07-06 18:04

Undskyld - undskyld DB

Det var en fejl fra min side,
jeg har nu tjekket, og vi har intet hos B-one (det må være deres evindelige reklame)
men hos www.web10.dk

Vi har hos surftown 4 hoteller med 10 domæner hver,
nu er vi ved at flytte til web10 i stedet
pga den manglende service hos Surftown.

Mvh - SEMMER

Godkendelse af svar
Fra : dasbaz

Dato : 31-07-06 18:25

Tak for svaret amandaKanDu.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 31-07-06 20:13

Undskyld...

Men sagde du surftown og manglende support ?
Hvad så med web10, udfra forskellige nyhedsgrupper er de værre end surftown