/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fik i den gratis Winrar ?
Fra : o.v.n.
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 30-07-06 22:47

Jeg fik fat i progammet fra tippet her: http://www.kandu.dk/tip14456.aspx og vil bare høre om der er andre, som fik instaleret eller prøvet, jeg havde programmet på prøve, for et års tid siden, men afinstalerede da der skulle betales

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 22:58

Næ - jeg bliver smidt af hele tiden.
De andre link er kun prøveudgaver.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-06 23:08

næh kunne ikke komme ind! Iøvrigt kommer der ikke bare en nag screen med at man skal betale men programmet virker alligevel?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-06 23:09

Du skal starte med at hente prøve udgaven og instalere, der får du at vide at efter 40 dage skal der betales, med linket fra WinRar, som sendes med e-mail, er der "kun" en registrerings nøgle, som retter i regedit, fra prøve til special offer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 23:16

Fra de to andre tip har jeg hentet >>Wrar351dk.exe<<

Fra det første link kommer jeg ikke længere end til at sende mail - så hopper den af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-06 23:26

Det kan måske nåes endnu der er 40 minutter jeg sendte formularen, kl. 00.15 og fik mail kl. 05.00 mit id var nr 1643, så der er helt sikkert belastning på deres server idag læste mail og hentede nøglen kl. 13.10 gad vide om en sådan nøgle kan bruges på flere PCer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 23:33

Har du sat nøglen ind eller skal du vente til den forlanger det.
Jeg har indstalleret fra et af de andre link - men kan ikke se nogen mulighed for at sætte noget ind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-06 23:38

Filen der downloades, fra linket i mailen, hedder winkey, og man skal dobbelt klikke på den, og vupti er der rettet i regedit

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 23:41

Nu kom jeg ind på siden i linket men ruger af ved submit.

Gud ved om sådan en winkey virker på alle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-06 00:25

Nu ser siden fra winrar sådan ud:
Citat
The campaign is over!

Thank you for voting for WinRAR for the SIAF People's Choice Award!

If you couldn't download your free WinRAR key or haven't received the instructions e-mail yet, don't worry! All registered users will receive their key.

© 2006 - win.rar GmbH
har i fået mail men ikke kunnet hente nøglen, ser det ud til at det virker endnu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-06 07:45

Æv - jeg kom aldrig i gennem nåleøjet.
Så nu har jeg 40 dage til at pakke sydfrugterne sammen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-07-06 10:32

Jeg kom heller aldrig gennem nåleøjet. lev smidt af utallige gange.

Det med at nøglen måske kan bruges på flere pcer, skal det ikke afprøves.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-07-06 10:35

Men der står dog godt nok

[CITAT]
The campaign is over!

Thank you for voting for WinRAR for the SIAF People's Choice Award!

If you couldn't download your free WinRAR key or haven't received the instructions e-mail yet, don't worry! All registered users will receive their key.
[/
CITAT]

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-07-06 10:35

Men der står dog godt nok

Citat
The campaign is over!

Thank you for voting for WinRAR for the SIAF People's Choice Award!

If you couldn't download your free WinRAR key or haven't received the instructions e-mail yet, don't worry! All registered users will receive their key.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-07-06 10:36

Prøv nu at se hvor skidt det kan gå når man skal skynde sig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-06 10:37

Min adresse står i min profil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-06 11:22

TAK
Den er lagt over i mappen med winrar og åbnet.
Den om jeg ville overskrive - ok
Der står stadig prøveversion - så det viser sig om 40 dage.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-06 11:44

Mit første forsøg var i win 2000 - hvor den overskrev samme fil.
Mit andet forsøg er i XP hvor der ikke var nogen fil der skulle overskrives.
Nu åbnes den winrar i XP med overskrift sådan:

Eyvind - WinRAR

Bare jeg nu ikke bliver sat til at pakke sydfrugterne med den Winrar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-06 11:57

Er sydfrugter tilføjet som emner der behandles af WinRar
Jeg lukker for idag, point uddeling og hængepartier tager jeg stilling til senere

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-06 16:15

Tak for svaret tedd. det var jo ikke et "svar" men heller ikke et rigtig "spørgsmål" , at det blev dig skyldes din hjælp tidligere