/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lægge java spil på sony W800i
Fra : gobling
Vist : 478 gange
182 point
Dato : 30-07-06 15:40

Hej.

Jeg har på nettet hentet en pakke med nogle java spil til min w800i.

Men hvordan overføre jeg dem til telefonen så det virker?

Spil filerne ligger i et fil format som hedder *.jar.

Hvis jeg bare via sonyerricsson pcsuite overføre disse filer til telefonen, så viser den ingenting i mapperne bagefter genstart af mobilen.

Jeg har også prøvet at udpakke de *.jar filer og derefter overført til mobilen, men stadig uden held.

Så hvordan for man spillende overført samt at de virker. ??

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 30-07-06 16:24

Du har vel installeret den java -pakke der skal bruges til

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 30-07-06 16:56

Nej tror jeg ikke.:)

Hvilket software skal der bruges?

På pc´en eller i mobilen?

Mobilen må jo have det iforvejen da den som standard kan afvikle java spil.

Accepteret svar
Fra : binepigen

Modtaget 182 point
Dato : 30-07-06 17:12

Er filerne pakkede ? ( zipfil) så skal de pakkes ud først , og så mener jeg at kunne huske at du skal finde din telefon i stifinderen på din pc og ligge jarfilerne over i den mappe der hedder andet (others) , bagefter tager du kablet ud af telefonen , og når du klikker på filen spørger den selv om den skal installere i spilmappen .

Håber det kan hjælpe dig .

Hilsen Conni

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 30-07-06 17:22

Tak for det.

Nu virker det.

Godkendelse af svar
Fra : gobling

Dato : 30-07-06 17:23

Tak for svaret binepigen.