/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ang. Fræsning af begrænsninger
Fra : Martin_Svenningsen
Vist : 554 gange
20 point
Dato : 30-07-06 14:45

Ja, jeg fræste begrænsningerne væk i min blok idag, men når pindboltene er på og jeg skubber tun cylinderen nedover er der nærmest et hak den lige skal over nederst hvorefter den kommer lidt højere op, kunne forestille mig at jeg ikke har fræst nok af i bunden, men så længe den kan gå på og pindboltene kan gå igennem, har det så noget at sige?

- Martin Svenningsen

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 30-07-06 19:28

Du skal frædse lidt mere af. Sør for at den er mest mulig rund hele vejen rundt.

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 30-07-06 19:30

Du mener ikke det kan gå som det er nu eller hvad?

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 31-07-06 11:02

Det kommer an på hvor dybe de er! Der kommer altid lidt ridser når den blir kørt til.

Accepteret svar
Fra : Puch1

Modtaget 20 point
Dato : 31-07-06 11:06

Hovsa, den op over var ik til den her debat :( Hvis den kan holde tæt går det nok, og ik trækker falsk luft og komprasionen er god, sker der nok ikke noget

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 31-07-06 21:21

Hvis din cylinder ikke er helt nede ved blokken, så kan du knække skørtet når du spænder pinboltene.

Den udfræsning som du har lavet burde du lave med krumtaphusene adskildte. Ellers er meget stort sandsynlighed for at der kommer fræsestumper ned til krumtappen, og så er den smadret.

Godkendelse af svar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 01-08-06 11:56

Tak for svaret Puch1. Den lukker tæt og er HELT nede så knækker ikke nogle skørter, og der er IKKE kommet skidt ned til krumtappen, har lukket VIRKELIG godt af, der kan umuligt være kommet noget ned. har også haft den startet efter

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 07-08-06 14:28

Det var så lidt.

God fornøjelse.