/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
intel 440lx 16 farver ??? hjælp
Fra : asbjoren
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 21-12-02 16:51

nogen gode forslag hvordan den kommer til at kører flere farver ???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-12-02 17:03

ny driver til grafikkortet - afindstaller evt under tilfør/fjern programmer hvis det er et geforce kort

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 21-12-02 17:12

grafik kort sider på motherboardet, nogen ide hvor jag kan finde en driver har kiggede som sindsyg på nettet

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-12-02 17:19

hvis problemmet ikke hele tiden har været der så brug et gendanelspunkt (i xp/w2k/me)
den driver du har på cd virker sikkert ...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-12-02 17:22

du skal evt genstarte fllere gange før det er muligt at få 32 bit faver ,ændres gradvis under egenskaber for skærm under indstillinger

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-12-02 19:19

Intel 440xl er chip set på motherboard nok en lidt ældre sag, når du kold starter kommer bundkorts, navn frem eller måske står model og model nr. på front. Hvis ikke af med siden find navn på motherboard find producent's hjemme side og under support finder du gerne hvad du søger. Ellers oplys navn på computer samt model, så måske nogen bedre kan hjælpe.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 22-12-02 09:16

det er sådan at der ikke er navn eller nogen model at se på denne pc , det eneste jeg kunne finde er intel 440 lx pen 2 82443 lx, men jeg kan ikke ringtig finde nået på intels hjemme side til denne model

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 17:27

"asbjoren" <asbjoren.news@kandu.dk> skrev :

>nogen gode forslag hvordan den kommer til at kører flere farver ?

Installer driver til grafikkortet.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 23-12-02 00:18

http://www.sisoftware.co.uk/

Her kan du hente programmet sandra / sisoftware sandra
som kan fortælle dig alverdens fine sager om hvad din PC
består af. Jeg har haft stor glæde af det mange gange til
blandt andet at finde ud af hvilket chipset vennernes maskiner
er bygget på.....Men vær opmærksom på at det også kan tage fejl !

Men fejlsikret tilstand er god ting når der fjernes enheder på win 9x
ja faktisk så er det den ENESTE måde at afinstallere/fjerne enheder
og drivere på hvis det skal være effektivt

Held og lykke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-02 14:42

Du kan også se på denne:
http://wimsbios.com/ og tryk på manden med den grønne frakke. Det lille progam
kan fortælle hvilken bios og motherbord du har.
og bagefter denne:
http://www.motherboards.org/moboidtools.html
I articles-motherbord kan du måske finde et link til fabrikatet.
Emesen.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 27-12-02 06:51

du har vel en Cd med til dit bundkort ?? den insteler du ! så sku den geren være der igen med 32 bit !! vis ikke så må du jo lige finde ud af hvad dit skærm kort hedder også søg inde på www.google.com så finder du den 100%

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-12-02 23:45

gå ind i enehåndtering og se under skærmkort hvad der stå