/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon i350
Fra : Pytten1510
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 29-07-06 22:53

Hej

Har et lille problem og håber nu, at der er en herinde, som kan hjælpe mig.

Jeg har i lang tid surfet rundt, for at finde et printerhoved til en Canon i350......men det er desværre ikke lykkedes mig, at finde noget...er der en der kan hjælpe ??

Pytten

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-07-06 23:09

Hvor gammelt er det du har; og hvad er der galt med det?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-07-06 23:14

Canon Help Desk er for dig der har spørgsmål til dit Canon produkt i forbindelse med installation og daglig brug. Du kan kontakte Canon Help Desk på telefon 70 20 55 15 på hverdage mellem 8-17:30

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-07-06 23:22

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=153

346 kr.

(Så har du ikke mere hovedbrud)

Kommentar
Fra : jacla

Dato : 30-07-06 00:22
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 31-07-06 14:56

Printeren er ca 1 år gammel....den kan ikke skrive et pænt print. Jeg har renset med det program der er, hvilket ikke har hjulpet noget.
Måske det hænger sammen med, at der sjældent udskrives fra printeren.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-07-06 17:26

Hvis du prøver at printe nogle ensfarvede striber, så du kan se hvilken farve der ikke fungere, så læg mærke til om mønstret i striberne går igen hele tiden.

Noget kunne tyde på, da du selv siger, at den ikke bliver brugt så tit, at farvener størknet ide mikroskoiske dysser.

Tag dine patroner ud, og herefter dine printerhoveder (for der er vel to, et sort og et til farverne), anbring dem på et vådt stykke køkenrulle, og lade dem stå nogle timer; evt. natten over.
Sæt så det hele ind igen og køre en test med de ensfarvede striber, og se om ikke de skulle være blødt op igen. Gentag denne udskrivning og se om ikke den bliver bedre for hver udskrift!

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 31-07-06 18:28

Hvis det er løsningen, så skulle problemet være løst ? og jeg behøver ikke nye printerhoveder (jo, der er 2, en til sort og en til farve)

Men hvis det ikke hjælper, så er der vel kun den tunge vej tilbage....og købe nye hoveder eller ???

Jeg prøver....så hører du fra mig igen om et par dage...tak for hjælpen

Pytten

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-06 19:02

Altid til tjeneste (når jeg er on-line)

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 18-11-06 00:56

Tak for svaret severino. Men havde lige glemt at jeg havde dette spørgsmål inde....
er hermed lukket, med tak for hjælpen.
Pytten