/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
templates installation?
Fra : klanger
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 29-07-06 13:41

Hej!

Har fundet nogle flotte templates til FP.

Jeg kan ikke lige se mig ud af hvordan jeg får dem i brug til videre forarbejdning i FP.

Hvordan "uploader" jeg dem?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : mikmeier48

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-06 14:10

Du skal da først bearbejde dine template i Front Page og derefter uploade via et ftp-program. Du kan hente Cute Ftp på nettet, det bruger jeg selv. Jeg går ud fra at du har købt et domæne og ligger på en eller anden server, f.ks. hos b-one.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 03-08-06 22:24

Hej! Undskyld der gik et par dage inden jeg kom tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men et godt tilbud fra datteren om et par gratis feriedage, og alt glemt om computer..

Det jeg ville høre om en kunne hjælpe med var hvordan man indsætter/åbner et template til forarbejdning i FP

Lidt vel som det der kaldes tema i FP?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 08-08-06 08:39

Hej igen!

Er der ikke andre der har en idé om dette med, at bruge et "fremmed" template (tema) i FP

Jeg tror mikmeier48 misforstod mig (det var også let)......

Men prøver igen om JEG kan skrive hvad jeg egentlig mener.....

Jeg har som skrevet nogle templates (skins, temaer, og hvad de ellers kaldes).

Disse vil jeg gerne bruge i opbygningen af en ny hjemmeside.

Hvordan "åbner" man sådan et tema (templates) i FP?

Håber det kan forståes denne gang......????

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 28-08-06 14:52

Lukker spørgsmålet, da der ikke var flere svar..!!!!!! Tak for svaret mikmeier48.