/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Double dutch
Fra : troldenesdhb
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 29-07-06 12:07

der var engang et sjippetovs show der hed double dutch, jeg har set deres hjemmeside, men jeg ville gerne se deres musik video. Nogle der kender et sted hvor man kan se den.

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-06 12:59
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 29-07-06 15:53

Er du ikke tilfreds med svaret?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-07-06 16:06

jo da, men har siddet i haven de sidste par timer. Venter lige og ser om der kommer et par andre links

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 29-07-06 16:41

Ok. Var ikke utålmodighed. Begyndte at spekulere på, om der måske var andre musikvideoer med dem (som jeg ikke kendte til).
Var dog - ud fra det du skriver - ret sikker på at det måtte være den.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 00:08

Hmm... Må indrømme jeg ikke helt forstår hvad du venter på.

Hvilke andre link?
Der er da kun den ene video ...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-08-06 06:29

ja ja, havde helt glemt tråden

Men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-08-06 06:30

Tak for svaret stimo1.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 05-08-06 17:15

Velbekomme. :)

Undskyld utålmodigheden. Er bare så mange der ikke lukker ... Men jeg burde selvfølgelig have kigget i din profil, så jeg havde set at du ikke er en af dem (sorry!).