/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
program til musen...
Fra : ConniePige
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 29-07-06 09:00

Er der ikke nogen af jer, der ved hvor på nettet det er, man kan hente det lille program til pc musen hvor det er muligt at indstille musen til at trykke med et bestemt antal sekunder imellem...???

Connie

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-06 09:16
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-06 12:30

Er det til Kom&Vind???

MVH

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 31-08-06 21:01

Tak for svaret refi. Lidt sen pointgivning...det undskylder jeg meget for ...men som man siger så bedre sent end aldrig...håber jeg er tilgivet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-06 21:10

Alt forladt

God Weekend