/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandlæger / bedøvelse/? pumpe?
Fra : sofus.dk
Vist : 872 gange
50 point
Dato : 28-07-06 23:29

Har prøvet med mine "øjne"
at finde måden hvorpå, de lokal bedøver en tand
med et ordenligt apperat, der såvidt jeg ved.
kaldes en "pumpemaskine" for mennesker
med sprøjte////nåleskræk

Ville bare høre om der var/er nogen
der kender det personligt.

Har ikke for poænger at gøre godt med
men en besvarelse ville være meget VELKOMMEN

Mig selv, der kan alt, ANDET END GÅ TIL EN dertil-læge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-06 23:37

Den der pumpemaskine, hedder så vidt jeg kan se - the wand - prøv engang at se her på google

http://www.google.com/search?hl=da&q=%22the+wand%22+tandl%C3%A6ge&lr=lang_da

hilsen en der har kriller i maven bare ved tanken om at jeg skal ringe og bestille tid den 14.8

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-06 23:38
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 23:40

Du får min mave,,,,,,eller omvendt

FØJ

Men JO, den jeg tænkte på

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 23:42

IKKE MERE AF DEN SLAGS
DU BLIVER SGU BALKKET

Har du selv kendskab til dyret.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 23:43

Der skulle stå du bliver BLAKKET

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 28-07-06 23:43

sofus hvis vi nu fik rigeligt af disse inden vi sætter os i stolen, så tror jeg de er bedre end bedøvelse, der har engang i tv været en udsendelse om en tandlæge, der serverede for sine patienter, han lød tiltalende syntes jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-06 23:45

Nej dyret kender jeg ikke, det er nu heller ikke sprøjten jeg har det vært med, nærmere alt det andet

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 23:46

Hvor bor han henne.
De står og brokker sig over jeg kommer for sent
skal bare en tur, på den LOKALE.
Men tvivler dog på det gør mere ondt
end i GAMLE dage, med genbrugs sprøjter

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 28-07-06 23:50

Den kender jeg ikke,

men til alle med tandlæge skræk / smerte skræk / flyskræk osv. kan jeg anbefale et kursus i Silva Mind Control: http://www.silvametoden.dk/

Jeg selv brugte den bl.a. da jeg havde forstået en tysk tandlæge forkert:
Jeg skulle have lavet to broer og mente ikke at jeg behøvede bedøvelse for at fastgøre sådan et par stykker, men der skulle bores indtil flere tænder væk ... i hver side ...oh ve og skræk
men min stædighed forbød mig at ændre mening, så i en lynhurtig beslutning med silvametoden ledte jeg al smerte ned i min højre storetå og mærkedede stort set intet *SS*

Den tyske tandlæge svedte mere end jeg og jeg gik derfra med min stolthed i behold *GG*

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-06 23:51

Hvor din "bor" henne ved jeg af gode grunde ikke, men jeg vil prøve en i Sverige, det behøver jo da ikke gøre ondt både i pengepungen og i munden.

Genbrugssprøjter??? i gamle dage var der heller ikke vand i borene, fy for den lede, ej ikke om jeg gider snakke mere om tandlæge allerede nu, venter til efter den 14 hvor jeg har fået en dato, og alligevel har kriller i maven

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 00:04

FØJ FOR DEN LEDE DA.........

Citat
Genbrugssprøjter??? i gamle dage var der heller ikke vand i borene, fy for den lede, ej ikke om jeg gider snakke mere om tandlæge allerede nu, venter til efter den 14 hvor jeg har fået en dato, og alligevel har kriller i maven

ypsiQ

Kan ikke disse ting, jeg er dranker
og tandlægernes bedøvelse virker ikke en PIND på mig
Har engang, fået lattergas, men så kom der en
regel om udsugning, for at tandlægen ikke skulle gå hen og køre tosset hjem
Siden har jeg ikke kunne få engang GAS, der virkede.
Men tager 40 genstande,,,,,,,,
OG ER STADIG BANGE,,,,,,
For en sprøjte i overmunden,,,,,,
Ikke undermunden, da det kumn er et SKUD i tågen, af en TANDLÆGE

UPS

Venter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-06 00:18

et lille ps her til jer to - den tandlæge der serverer en drink før stolen bor i hellerup

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 00:26

ØLBORG = Aalborg
Gider sgu kke tage til en Ø for en genstand

Men nærmere en, DER HAVDE PRØVET skiderikken/pumben
Det kan vel ikke gøre mere ondt en selv rykke en tand.
ELLER/oder ?????????????????????????????????????

Hvad jeg hellere vil, end TÆNDLÆGEN/OG HANS hylen/s bor

Havde det været en Pc
Det var en anden PC

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 04:21

Skal være den første til at sige
UNDSKYLD, hvis der var en gyldig grund dertil.
Men med ovennævnte hastigheder AUTCH=)/)%%#"=(/#¤

Håber dagen bringer mere nyt,,,,,,,
Spurgte JO BARE
Sidder sTadig og venter DK
NO ring a, la ding,
Jeg er hjemme, når jeg træffes,,,,,,,
ikke når fogeden/politi vil ind...--------------------------------

Her er det katten der bestemmer, den står på
havemus
Gnat.................

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 04:26

OG en der havde prøvet SKIDTET
Inden jeg skulle-------

BITTE ANTWORTEN

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 23:14

Tak for svaret Nordsted1.
Sgu da en der ikke frivilligt g¨år til andet kursus
som forslået AF
ypsiQ............
<<<<<<<<<meningen GOD nok
Men det virker sgu sikkert, på ANDRE end mig
OG ET MEGEN LIDEN BEFOLKNIG I Russland.

Og jeg tror heller ikke du kan huske de boreMASKINER,

der tales om,,Var det ikke elastik/TRÆK
Syntes jeg har set det med........

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYhhhhhhh
,,,,,HER--- Ikke for at nedgøre
Og så var det ikke engang, det var den rigtige tand, DET GIK UD OVER

andres mennskesyn på en ........................
STOOOOOOOOOOOL
kunne man bare selv vælge.

Så kørte jeg mig ind i en MUR/HUS/træ, og fik skyld for at træet
ikke kunne holde til MIG/MIN behandling af mih selv

Sygt samfand VI lever i......

Mvh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-06 23:24

Den pumpemaskine - the wand - er åbenbart ikke så kendt endda, for vi to har da ikke fået en eneste kanduer til at skrive noget godt om den, såååå det bliver nok den gamledav's af slagsen næste gang også