/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der kender sangen ?
Fra : crayzee
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 28-07-06 00:05

hey er der nogen der kender den sang her og kan give mig teksten på den ?

venlig hilsen

Morten :)

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:06

ups . i får lige et link til sangen baah

http://youtube.com/watch?v=kqKYEG7q9zM&mode=related&search=

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 00:07

Du må synge noget højere, jeg kan ikke høre dig!

Kommentar
Fra : myg

Dato : 28-07-06 00:07

Du er nok li'som nødt til at give et link eller andre oplysninger om sangen

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:08

hehe i har jo fået et link til sangen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 00:11

tror det er en han selv har skrevet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 00:11

Oh Sweet Wind - Daniel Teale

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:12

nej for han skriver jo ude til højre "This is a nice song i learned years ago. I still dont know who wrote it or where i learnt it from! "

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 00:12

hvis du kigger lidt til højre for videoen kan du se at han spiller nogle versioner af andres sange! Det står der ikke i det her tilfælde så det må næsten være hans egen!

Kommentar
Fra : myg

Dato : 28-07-06 00:13

he he - den hedder Oh Sweet Wind og er med Daniel Teale - selv bahh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 00:13

Nåh ok!

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:14

nej for daniel taele er ham der er på videoen og han spiller en sang han ikke selv kan huske hvem der har skrevet ? :S

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 28-07-06 00:15

Nej den er ikke med ham selv, for han skriver jo selv at han ikke ved hvem der har skrevet den og han kan ikke huske hvor han lærte den henne.. Men det højest sandsyndlig nok en mindre kendt sang, som nok ikke er særlig nem at få fat i..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 00:15

Det nok gud der har skrevet den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 00:17

Citat
This is a nice song i learned years ago. I still dont know who wrote it or where i learnt it from! ...
skriver han selv om den

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:17

ja det er sq nok gud den bandit

boibbo jeg tror desværre du har ret men det kunne jo være lækkert hvis det lige ringede for en person herinde

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 28-07-06 00:26

Ja man kan jo selvfølgelig altid spørge

Akkorderne er i hvert fald: Med en capo på første bånd: Em C G D.. Så skal det være bånd 3 på de tog nedeste strenge i EM C G, altså ligesom i wonderwall med oasis

Noget i den retning

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:28

jep det er rigtigt.. det er fordi jeg kan akkorderne, men ikke teksten , og det mega irriterer mig

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 28-07-06 00:30

Nårh ja det kan jeg godt forstå. Man kunne jo selvfølgelig bare skrive den af.. Men det tager jo tid

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:31

hmm ja det kan man, men jeg kan ikke rigtig høre alt det han siger.. jeg har skrevet en mail til ham, men han har ikke rigtig tid til at skrive teksten ned lige nu.. jeg jeg VIL ha den nu

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 28-07-06 00:34

Det har du ret i, der er nogen steder hvor det svært at høre hvad han siger

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 00:36

ja. men ellers så må jeg jo bare vente til han har tid til at skrive den til mig..

men udover det så er den sk go' den sang :)

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 50 point
Dato : 28-07-06 08:20

Teksten er i hvert fald her: http://www.pwarchive.com/messages/thread.aspx?ThreadID=475 .

Oh sweet wind, come blow in my life
Holy fire, come and burn away the past
Consuming spirit of the most high God
Ignite a flame in me that will set me apart

Burn in my heart
Burn in my Soul
Refining fire
make me as gold

Burn in me, jesus burn in me

Google gav mange hits på en sang indspillet af Vineyard med titlen "Sweet Wind", men det er desværre ikke den. (Teksten er her: http://www.worship.co.za/ww/ww-0301.asp ). Muligvis er sangen en anonym sang brugt i nogle amerikanske kirker eller andre kristne sammenhænge.

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 16:16

hej jqb.. mange tak for dit svar.. nu fik jeg noget af teksten.. der mangler desværre en lille smule, men det kan være jeg prøver og lytte det af..

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 28-07-06 16:19

Tak for svaret jqb.