/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
job til vinteren
Fra : henrikls
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 27-07-06 23:06

<Hej>
Jeg har et erhverv som selvstændig, som er meget sommerpræget.
Til vinter kunne jeg godt bruge et job, som jeg kunne arbejde med herhjemme.
Det kunne f.eks være at monter et eller andet, ja eller hvad, næsten alt har interresse, men gerne med udgangs punkt fra mit hjem.

MvH
Henrikls

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-06 23:27

montere er mange ting - hvad har du i tankerne ???

Kommentar
Fra : henrikls

Dato : 27-07-06 23:55

Monter, det kunne f.eks være at samle noget eller pakke et eller andet.
Men det skal være sådan at jeg kan gå fra og til, da jeg evt kunne få en kunde som vil have lave et produkt i mit erhverv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 00:03
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 28-07-06 00:34
Kommentar
Fra : bredker

Dato : 28-07-06 06:51

nok lidt nemmere hvis vi vidste hvad du kan finde ud af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 11:21

eller rettere - nemmere hvis man vidste om du kan levere hjemmearbejde til tiden hvis du er afhængig af et andet job - det er jo temmelig vigtigt

Kommentar
Fra : henrikls

Dato : 28-07-06 19:43

Om jeg kan lever til tiden. Klart det er en faktor, og leverer til tiden det gørjeg om sommeren som mit hovederhverv, men det er jo noget med at man f.eks siger 25 timer om ugen, også har jeg plads til mit hovederhverv. Kom med et bud på et vinterjob, og jeg ser på det.