/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan i oversætte
Fra : tom34
Vist : 605 gange
400 point
Dato : 27-07-06 23:05

hejsa
er der en som kan oversætte dette så jeg ikke gør noget forkert

Thank you for your e-mail. We can provide you with your account name and a new password if you provide the following information:

- Your full real name
- Your full address including postal or zip code
- Your full email address (used for account creation)
- Your Secret question and answer (if possible)
- Your authentication key

Please note that the password is automatically sent to the email address registered on the account.

In addition, please ensure that any filters currently in place on your email account are set to receive email from "noreplyeu@blizzard.com". If you are unsure how to do this, please contact your email provider.

Best regards,

Blizzard Europe Entertainment
Elaine F.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 410 point
Dato : 27-07-06 23:22

tak for Deres e-mail. Vi kan oplyse Dem med Deres kontonavn og nye adgangskode hvis De oplyser følgende informationer:
Deres fulde navn
Deres fulde adresse inclusive postnummer
Deres fulde e-mail adresse ( De bruger til konto kreation/opbygning)
Deres hemmelige spørgsmål og svar (hvis muligt)
Deres registrerings nøgle

Vær opmærksom på at Deres adgangskode automatisk sendes til den e-mail adresse der er registreret til kontoen.
Tilføjelsesvis -venligst vær opmærksom på at ethvert filter der i Deres nuværende e-mail konto er sat til at modtage fra "noreplyeu@blizzard.com

(så godt det nu end lige kunne lade sig gøre i farten og varmen )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-06 23:24

filter der i Deres nuværende = filter i Deres nuværende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-06 23:52

Tak for Deres E-mail. Vi kan oplyse dig om brugernavn og et nyt password, hvis du oplyser følgende information:

- Dit fulde navn
- Din fulde adresse inklusiv postnummer
- Din E-mailadresse (den der blev brugt til oprettelse af kontoen)
- Dit hemmelige spørgsmål og svar (hvis muligt)
- Din "ægtheds"/registrerings kode

Vær opmærksom på, at password automatisk sendes til den E-mailadresse der er registreret på kontoen

En tilføjelse: Vær opmærksom på, at evt. filtre skal være stillet til at modtage/acceptere E-mail
fra "noreplyeu@blizzard.com".

Hvis du ikke ved hvordan du gør det, skal du tage kontakt til din E-mail udbyder.

Med venlig hilsen

Blizzard Europe Entertainment
Elaine F.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 00:01

Citat
Hvis du ikke ved hvordan du gør det, skal du tage kontakt til din E-mail udbyder.

godt du så jeg missede noget dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-06 09:19

Så er 'den vist oversat
Lige en lille morgen hygger

Citat
What did the Hurricane say to the Coconut tree?
.
Hang on to your nuts, this is not an ordinary blowjob

Fortsat herlig dat il jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-06 09:20

Hurrican ikke Hurricane

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 28-07-06 10:25

hold da op clan det er længe siden gammel dreng
har du det godt det håber jeg du som man gode mensker har det altid godt

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 28-07-06 10:26

jeg håber jeg du har, som man siger gode mensker har det altid godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-06 10:27

Lige et par 'småting' til dova's forslag og hvad jeg ville skrive istedet:

Citat
Vi kan oplyse dig om brugernavn og et nyt password, hvis du oplyser følgende information:

Bli'r til:
Kode
Vi sender dig information om brugernavn og password, hvis du oplyser følgende:

..og:
Citat
- Din E-mailadresse (den der blev brugt til oprettelse af kontoen)

bli'r til:
Citat
- Din E-mailadresse (den du ønsker tilknyttet brugernavn og password)

..samt:
Citat
Hvis du ikke ved hvordan du gør det, skal du tage kontakt til din E-mail udbyder.

ændres til:
Citat
Hvis ikke du ved hvorledes du gør dette, må du henvende dig til din E-mail udbyder.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 28-07-06 10:27

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-06 10:38

ojjjj - godt det ikke var en korrekt oversættelse du skulle bruge -

hilsen fra en knap så søvnig hovedpine og varmeforpint

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-07-06 10:39

MOlokyle:

Sådan lige i farten her:

Citat
og:

Citat
- Din E-mailadresse (den der blev brugt til oprettelse af kontoen)

bli'r til:

Citat
- Din E-mailadresse (den du ønsker tilknyttet brugernavn og password)

Det er FORKERT, for "used" er datid, og her drejer det sig om en der har glemt sit brugernavn eller password, og derfor skal der ikke oprettes en ny mail , men oplysningerne sendes til den mail der blev BRUGT, da vedkommende oprette en konto/profil et eller andet forum el.lign.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-06 10:49

Ok. dova. Det havde jeg overset i farten

</MOLOKYLE>