/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Baldur sodavand
Fra : PrivateDK
Vist : 7083 gange
200 point
Dato : 27-07-06 21:28

Er der nogen der ved hvem der forhandler baldur sodavand

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 27-07-06 21:41

mener det er alle de små kløbmænd og spar har gjort tror de gør endnu
ladies

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-07-06 22:27

Hej PrivateDK

Kan sagtens huske Baldurs sodavand,--en ganske udmærket drik.
Jeg faldt over dette uddrag,--går ud fra at Baldur ikke kan købes mere --eller !!!

Maribo Bryghus tilhører Albani A/S i Odense, som blev opkøbt i maj måned 1997. Albani ejede også Baldur i Esbjerg som producerede sodavand til lavpris, men pr. 13 marts 2000 blev Baldur solgt til Saltun-Houlbjerg for et ikke oplyst beløb, og det betyder at bryggeriet hermed er lukket. Den 11 oktober 2000 blev det kendt at Albani er solgt til Bryggerigruppen, og om Maribo Bryghus overlever efter dette salg er endnu uvist.

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 27-07-06 22:35

Jubi Baldur.. De bringer minder frem fra dengang jeg gik på efterskole.. Kan huske at vi købte dem i et supermarket i Skanderborg, men kan ikke lige komme i tanke om hvad det hedder.. Mener faktisk også at jeg har stødt på Baldur i Aldi...
Held og lykke med det..

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 27-07-06 22:40

Løvbjerg hedder det, og der kan du stadig købe Baldur.. Det er jo fantastisk

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-07-06 22:45

Det lyder sgu godt. Det prøver jeg, så får du pointene hvis det passer.

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 27-07-06 22:55

Top... Håber de smager lige så godt som de plejer..

SMiL

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 28-07-06 00:58

Baldur?
Dem tror jeg er erstattet af Harboe, som sælges i Fakta, Rema 1000, Superbest, Føtex, Netto m.fl.

Jeg har ikke set baldur sodavand i flere år.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-08-06 14:28

Du har ret Dova, de hedder Harboe i dag, og sælges i mange butikker.