/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problemer med DVD Shrink
Fra : nmsermus
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 27-07-06 13:51

hej
er der nogle der kan hjælpe mig jeg har instaleret shrink på min ps men hver gang jeg beder den om at lave en bagop kommer der et time glas op og så lukker den pogrammet ned når jeg så åbner igen står den til at være klar med filmen inde og gør samme nummer hver gang jeg trykker bakup håber nogle kan hjælpe

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-07-06 14:11

hvis jeg var dig ville jeg afinstallere den, og hente en ny. IKKE installer den exe fil du har hentet en gang, men hent en ny.

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 27-07-06 15:13

det haqr vi også prøvet
men der sker ikke en dyt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-07-06 16:29

hvilken version bruger i??

jeg bruger 3.2.1.15

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 27-07-06 17:49

ja

Kommentar
Fra : goldbeckholst

Dato : 29-07-06 01:34

Hej
Hvilket brændeprogram bruger du sammen med Shrink?