/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
CD samling til PC !!!
Fra : import1995
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 27-07-06 10:56

Jeg ønsker at få alle mine cd´er overført til min pc, og derfra spille al min musik, men hvilket program er det bedste, jeg har Real one - samt Windows media 10, er disse gode nok, og i hvilket format/kvalitet skal jeg lave dem i !!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-07-06 11:11

Windows mediapalyer10 er et ganske fremragende program med mange funktioner.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-07-06 11:13

Jeg vil lave dem om til mp3 filer. hvis jeg var dig. Så kan du jo selv brænde/lave dine egne CDer senere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 11:20

Enig med paperboy, har du ikke prøvet det før ? det er nem, MediaPlayer henter titlerne på nettet, du skal bare læne dig tilbage og skifte CD en gang imellem

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 27-07-06 11:44

Jamen så bruger jeg mediaplayer, med hvilken kvalitet skal jeg bruge, da jeg ikke vil miste alt for meget god lyd hvis der skal spilles højt til f.eks en fest, er 198 kbs ok !!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-06 11:57

Fint nok at bruge mediaplayer, men hold dig væk fra MP3 format, hvis du har plads nok.
Ved MP3 går man jo en del ned i kvalitet (betyder ikke så meget, hvis man skal bruge mobilt udstyr, og har hovedtlf. på).
Gem dem som WAV filer for bedste kvalitet (det kan mediaplayer vist ikke).
Ellers skrue helt op for bedste kvalitet i mediaplayer (men fylder mere)

MVH

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-06 12:06

MediaPlayer 10 kan gemme i MP3 format, det skal lige rettes i indstillinger, og gem dem i høj format, det er rigtig, at med WMA går der mindre tabt, men sæt den til bedste kvalitet

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 27-07-06 12:24

Tak for svaret o.v.n.. Tak til alle for svar, point gik denne gang til o.v.n., håber det er ok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 12:41

Selv tak import1995 det er i orden med mig du kunne have valgt at lade spørgsmålet stå åben, indtil du havde afprøvet, måske er der flere spørgsmål