/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
§2570 -Hvorfor kandu og hvordan kandu .
Fra : Master_of_KeFir
Vist : 437 gange
1 point
Dato : 21-12-02 03:06

Som ny bruger af kandu har den gentagende mudderkastning undret mig en hel del.
Min undren blev kun forstærket ved at følge alle de beskyldende links på kryds og tværs.
Det værste af alt, var at konstatere den gentagende opblusning af diskussionen fra tid til anden
på tværs af emne grupperne.

Jeg prøver hermed med mit nyblod, at samle diskussionen på et sted. Det er meningen at puljen
af point stille og rolig kommer til at vokse i takt med at der forhåbentlig opnås en konsensus.

Jeg har lagt ud med min egen holdning - http://www.kandu.dk/dk/tip/2570

Please unlad helt at bruge hyperlinks. Formuler istedet kernen af det i ønsker at henvise til. Brug lidt tid
i en notepad eller lignende, med "copy and paste" og noget dybere tastertur arbejde, med at formulere indholdet
på en måde der er konstruktiv for diskussionen.

Dette skal helst være en sober og langsom diskussion med gennemtænkte indlæg, holdt i en anstændig kammertone.

mvh. Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 21-12-02 03:18

Som eksempel kan man nøjes med fremover at referer til tippet linket i spørgsmålet som §2570.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-12-02 03:26

Jeg kan fuldt tilslutte mig Ke'Firs indlæg. Også jeg er ny på området, og prøver at suge til mig af relevante indlæg fra erfarne brugere. Men navnlig de sidste dage har været domineret af mudderkastning og personligt fnidder fnadder, som man desværre er nødt til at læse i et forfængeligt håb om at finde et enkelt guldkorn hist og her. Også såkaldte forkerte svar kan være til nytte - måske ikke for den konkrete spørger, men for andre kan der sagtens være noget lærerigt imellem.
Desuden mener jeg at det ser ud til at der er en del der interesserer sig mere for skribenten end for skriveriet,
M.v.h. rfou

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 22-12-02 20:59

Jeg er helt enig i med de andre brugere her på kandu, der tilsyneladende har samme mening som mig. Selv om der er personer der kun skriver for at få point kan deres svar være lige så godt som dem der skriver kommentar. Og til dem der snyder med point...... tjaaa hvis der er nogen der kan bruge deres svar er det fint for mig....

Hilsen KarstenBB