/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Studentersange
Fra : pirt03
Vist : 6029 gange
100 point
Dato : 27-07-06 00:29

Jeg er ved at redigere en video fra min søns dimission (student).
Jeg manlgler en sang, der skal "spille" under menuen, på den DVD, der gerne skulle blive resultatet.
Jeg vil bruge en bestemt studentersang, som man hører en sjælden gang. Det er en typisk (?) glad, studentersang, gammel og vist sunget på latin - ja det var ikke meget, men sikkert nok
I øvrigt: Andre forslag modtages gerne.
Og meget gerne links.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 27-07-06 01:47

Kan det være denne?:
http://www.bopsecrets.org/gateway/passages/carmina-burana.htm (I flere oversætelser ...).

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 27-07-06 01:50

Ved godt det skal være en lydfil. Men hvis det ikke er rigitgt, vil jeg ikke lede efter den ...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 27-07-06 02:06

Whatever. Kan alligevel ikke finde lydfilen.

Over and out!

Accepteret svar
Fra : BarsKill

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-06 05:42

Led efter Gaudeamus igitur - den ER et eller andet sted, og er festlig!
KH Karsten

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 27-07-06 11:18

BINGO BarsKill - også tak til dig stimo1.