/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En tur i sommerhuset
Fra : dr_dem
Vist : 619 gange
200 point
Dato : 26-07-06 19:49

Jeg skal en tur i sommerhuset men hvor ligger det, det ligger 63 km udenfor Chiengmai NNØ er det:

Long kwai
Long ben
Long koad
Long hii

Den første der svare rigtigt for point.

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 19:53

Long Beach ...?

Long Time ... no see (el. sea?)

Long Nose ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 20:08

Hvis det er en by i det nordlige thailand lyder long kwai mest rigtigt da den berømte kwai river ligger der oppe!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 20:13

Det er Long ben. Har selv været der. Der går stadig høje lyshårede unger omkring og tror de nedstammer fra vikingerne.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 20:15

[CITAT][--------------------------------------------------------------------------------
Long Beach ...?

Long Time ... no see (el. sea?)

Long Nose ...?

</MOLOKYLE>
/CITAT]

Det er meget at du ikke skriver HI HI HI HI HI bagefter

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 20:18

JA JA KOM IGEN men i er tæt på

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 20:25

Så du ik' min Smiley?

Jeg vil da gerne med. Jeg har ikke været uden for landets grænser i over 17 år (..og dengang var det i Sverige) ...altså bortset fra et par ture til Jydeland, så jeg har ingen anelse om hvor 'Long Living' ligger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 20:29

nogle høje lyse unger, Arne? Hvordan skal det forståes?

Ok tager long hii så hihi

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 20:33

jamen MOLKYLE du kan da bare komme forbi så gir jeg en fadbamse
Hi hi hi hi
dr.dem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 20:39

tedd - hvis jeg kommer nærmere ind på det emne, varer det ikke længe før der står
"Longlegged and Blond Kids" fra Long Ben foran min hoveddør. Og hvis deres brødre og søstre fra Grønland, Australien o.s.v. også dukker op, er den squ da helt gal.

Lad os som gamle venner omgå sådant i dyb tavshed.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 21:02

HMMM nogle har opgivet

dr.dem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 21:05

Hvem?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 21:17

a.j gæt

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:20

Ikke mig

Jeg har såmen bare så meget på hjerte, som også skal ud andre steder

...fadbamser? Hvorhenne? Sig frem: Jeg er tørstig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:23

Hmmm... jeg snupper lige en kølig Grøn Tuborg, medens jeg venter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:24

...og mit fjernsyn ser fodbold

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:26

Apropos fodbold:
Er der ikke nogen grafiknørder tilstede, som kan lave en fodbold smiley til kandu.dk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 21:28

Citat
Ikke mig

Jeg har såmen bare så meget på hjerte, som også skal ud andre steder

...fadbamser? Hvorhenne? Sig frem: Jeg er tørstig

</MOLOKYLE>

I mit sommerhus sgu Hi hi hi

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-06 21:28

Så er det åbenbart Long koad

Der er sikkert også nogle af mine!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:29

Forøvrigt må der da være en stavefejl i spørgsmålet

Det kan umuligt hedde: Long ben

Hedder det ikke: Long Legs?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 21:33

Ih hvor er du da opmærksom Molo. Se mine tidligere kommentarer. Du er for langsom Molo. Ha ha

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 21:39

Citat
Så er det åbenbart Long koad

Der er sikkert også nogle af mine!

Ja arne så må du være svensker for de to andre dansker hedder ikke arne men tillykke med det der var jo kun et gæt tilbage godt (gået Svendsen)

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:39

Ok. Jeg er ikke så skarp idag, som jeg ellers har for vane

...men jeg har heller ikke drukket min bajser ....endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:43

Men NU gik min oldnordiske skærm sgi iorden igen ...efter 3 dage med 'vrikken' i kablet for at slippe af med et stærkt magenta(-misfarvet) billede

Nu er det hvide igen hvidt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 21:43

Ja ja Hr. Doctor. Men hele tråden var jo kun en sommerspøg. Det ville undre mig meget om jeg har unger dernede. Så har jeg ihvertfald insimineret moderen et andet sted.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:44

Hmmmm.... Kortllvet 'fornøjelse' !!!

</LORT>

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 21:48

Tak for svaret arne.jakobsen. Kwai = ko ben det var noget jeg fandt på ved ikke hvad det betyder koad er navnet på byen long betyder " BY" hii er er underdelen på en pige/dame hvor hun tisser ud af

dr.dem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 21:54

Molo din skide Amagerkaner, du er bare SÅ sjalu. Jeg kan fortælle at fissen IKKE sidder på tværs på Grønlændere, Japanere og Kinesere. Jeg har set efter. Er der ellers noget du vil vide om forholdet mellem kønnene, så gå ind på en anden side. Tude fjæææææææææes!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 21:56

Go' rejse til Long Drink

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 22:15

Jeg er forresten lige flyttet fra min gamle 1-værelses til en 2-værelses. Jeg har derfor indrettet en skide lækker lille gæstebolig med ny seng, dyner og lagener.
Men der er selvfølgelig også plads til dig. Den nye lejlighed har ALTAN. Love AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 22:44

arne.jakobsen -> Ja ja, sød tanke. Jeg er jo vant til at sove på altaner

..nu sér vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-06 23:54

Nåja! Jeg gættede kun 50% forkert så!