/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvor købes billigt tv-apparat?
Fra : cristian2
Vist : 6600 gange
50 point
Dato : 26-07-06 14:08

Jeg skal have et nyt tv, da det gamle ikke kan tilsluttes DVD.

1. FONA påstår at det ikke kan svare sig IKKE at købe fladskærm, da de gamle apparater vil være ubrugelige om få. Er det korrekt?

2. Hvor køber jeg et billigt tv? Det må gerne være brugt.

3. Kan det svare sig at købe et nyt over nettet, evt på en udenlandsk side?

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 60 point
Dato : 26-07-06 14:21

a-z bilka har billige fjernsyn
fona vil kun slæge fladskærme, når det digitale systen kommer sætter du bare en
boks på som laver signalet om så dit tv kan vise signalet
prøv at tænke på hvor mange tv der skal lige pludselig skulle udskiftes

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-07-06 14:47

Hvad med loppemarked? Eller en containerplads? Folk kasserer jo som gale for tiden. Et eller andet sted må de aflagte ting da findes.

Jeg håber da, at man kan bruge almindelige fjernsyn en rum tid endnu... Jeg købte fjernsyn hos Fona sidste år.... --wide-screen, med ikke fladskærm...

Det kan da muligvis svare sig at købe over nettet, -hvis du ved præcis hvad det er, du vil have.

Kik f.eks. her: http://dk.kelkoo.com/b/a/c_126801_almindelig_tv.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 15:15

Typisk FONA scoretrick.
Jeg ville ikke gå i FONA efter denne anbefaling, de behandler jo ikke kunderne ud fra kundens ønske, og undlader at fortælle om de andre muligheder.
Som tidligere nævnt kan du købe en box, der gør dig istand til at følge med tiden, så du kan køre en del år endnu, og så købe en fladskærm når de kommer ned ad pampernes prisliste.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-07-06 15:51

Fælleskøb hér plus godt forum til disse spørgsmål. http://www.recordere.dk/forum/

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-07-06 15:53

Bilka har i denne uge 28'' Sterreo til 1599,-
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-07-06 18:41

prøv i Tyskland

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-07-06 18:43
Kommentar
Fra : ingole

Dato : 26-07-06 18:55

hej chr. føtex og bilka sælger het nye tv, 21" & 28" for hhv 1000 0g 2000 med 2 års garanti !
billigere kan det vist ikke blive, og hvis du ikke har penge kan du jo bare ta´et xpreslån og så bli´r
det billigere end hvad man betaler i licens.
hilsen *Ole*

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 26-07-06 22:29
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 13-12-06 09:31

Tak for svaret 1133.