/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Trådløse højtalere
Fra : jesper.s
Vist : 2334 gange
100 point
Dato : 26-07-06 10:12

Hej.

Kan man få trådløse højtalere til en bærbar pc? Hvor kan man købe dem? Hvad kræver det af pc'en?

På forhånd Tak.

God sommer til alle.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-06 10:33

Det eneste du skal gøre er at købe dem og tilslutte dem til lydudgangen på din pc hvis den har en vel og mærke. Der medfølger nemlig en modtager der udsender signalet trådløst til højtalerne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-06 10:35
Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 10:36

Det er der, men hvor kan man købe dem til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 10:38

Det er der, men hvor kan man købe dem til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 10:38

Det er der, men hvor kan man købe dem til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 10:38

Det er der, men hvor kan man købe dem til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 10:39

Det er der, men hvor kan man købe dem til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-06 10:41

rolig nu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-06 10:42
Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 10:56

ALDI har nogle som er udemærket. De koster omkring 200 kr. og har en rækkevidde på op til ca 50 meter, alt efter omgivelserne.
Jeg bruger mine til bl.a. i mit partytelt, så musikken kommer inde fra huset. (Så er der heller ikke så mange amatør disc jocky's som går og piller hele tiden).

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 11:00

Er det nogle de altid har i ALDI, eller er det et tilbud de kører nogle gange? Hvad hedder de, da det vil gøre det nemmere for mig når jeg skal købe dem?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 11:19

Den slags varer er nogle de har i perioder. Tilbudet har næsten lige været her, og varen findes sikkert i nogle butikker i dag.
Jeg ved at den ALDI i min nærhed stadig har et par tilbage!

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-06 11:29

Hvor i landet er det?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 11:53

Næstved øst, men findes sikkert i en af de butikker i din nærhed.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 26-07-06 12:43

Jeg ville ikke selv handle i ALDI. Men det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer/stiller af krav ...
Eller sagt på en anden måde: Kvalitet og pri hænger sammen

Mit forslag: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=206325

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 26-07-06 12:44

Åhhh, det var en bærbar. Ser jeg først nu

Men skal den 'stå' derhjemme, er de jo gode nok.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 26-07-06 12:51

Faktisk ved jeg ikke hvad højtalere til en bærbar er. Er det nogle man sætter fast på computeren, eller ...?
(Er nysgerrig.)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 12:54

Citat
Jeg ville ikke selv handle i ALDI

Ak ja, for nogen er det nedværdiende! - Andre har ikke råd! - Og så er der dem som svarer på noget de ikke ved en rygende fis om!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 26-07-06 13:32

severino > Rend mig i r*ven!!

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 26-07-06 14:24

Jeg købte et sæt i Netto ( minder lidt om Aldi) for 2 uger siden de hedder Zabel. Senderen tilslutttes hovedtelefonudgang og højtalerne har indbyggede forstærkere, spiller fint på både batterier og 220 v, netadaptere medfølger, pris 400,-

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 14:55

Citat
severino > Rend mig i r*ven!!

Stimo1!
Jeg kommer ikke så fine steder!
Så du må invitere en anden!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-06 14:58

Hvis højttalerne er firkantet, så er det de samme ALDI har men til godt 200 kr.
Det første sæt jeg købte var højttalerne cylindriske.

Jo vi forstår at handle de rigtige steder!

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-06 15:17

Mine højttalere er cylindriske og sølvfarvede og i Netto her på Bornholm havde de stadig nogle stående i sidste uge, så prøv dig frem. Netto, Aldi, dÁngleTerre eller hvor du ellers kommer

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 27-07-06 09:46

Tak for svaret stig54. Nu er det så heldigt, at jeg ikke er for fin til at komme i alle slags forretninger.

God sommer til alle.