/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
reklame type
Fra : hubi
Vist : 1203 gange
50 point
Dato : 26-07-06 00:59

hey har lige et spørgsmål.. i england er det ulovligt at bruge reklamer hvor der står tekst som "fugt dine læber" "klø dig selv" hva hedder den reklame type???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 02:37

hubi - Du har 54 spørgsmål som du ikke har lukket.

Hvorfor tror du at nogen Kandu'er gider at hjælpe dig med noget som helst?

Du har fået masser af hjælp til dine spørgsmål, men du er åbenbart et så stort røvhul, at du ikke kan finde ud af at sige TAK for hjælpen

Jeg har læst nogle af dine kommentarer, og du er IKKE sindsyg. Så luk dine spørgsmål, så kan det da godt være at du igen kan få svar på dine ?????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 02:45

Nej. Hubi er ansat i en virksomhed og har fundet ud af at bruge KANDU til sit økonomiske formål.

At IDIOTEN så ikke fatter at sige TAK er squ sygt. ØV BØV UD MED SVINET:

Hilsen Arne.

Men han er squ stadig et dumt svin der har 54 åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 26-07-06 12:18

hmm nu er det sån at jeg kun er 18 og går stadig i skole så nej er ikk ansat i nogle virksomhed eller ejer en synes det er friskt at kalde en et røvhuld

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 26-07-06 12:19

tror heller ikk kandu.dk synes det er helt god forum skik :p

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 26-07-06 12:21

hmm arne hvorfor er du den eneste der et efter mig... alle andre svare mine spørgsmål og får jeg et ordetligt svar godkender jeg det ellers ikk så nemt er det...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 12:22

Så bliv en smule voksen og lær at lukke dine spørgsmål. Ingen gider da at svare en fyr der gennem flere år stiller 54 spørgsmål men ikke kan finde ud af at lukke dem. Skam dig. Og så hedder ikke huld (det er fedt) men HUL.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 12:27

Der er sikkert ikke andre der har checket dig for nyligt. u har kun lukket 43 spørgsmål og har 54 åbne. Vil det sige at du i mere end 50 % af tilfældene IKKE får et svar du kan bruge? Så synes jeg squ at Kandu er for dårlig og at du skal finde dig et andet sted at stille dine MEGET vanskelige spørgsmål.

Sludder: Jeg har læst nogle af de spørgsmål som du ikke gider lukke. I de fleste HAR du squ fået gode svar. Så bliv voksen og luk dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 26-07-06 13:47

hehe nu har du skrevet 4 indlæg og har ikk lagt et svar men alligevel gider du "diskuterer" med en ukendt person...ka kun grine... hehe... la os stoppe her og så behøver du ikk svare eller læse mine spørgsmål... forstår ikk du gider hidse dig op over en skide indlæg men okay nogle mennesker er bare nemme at tirre
så tak for denne gang

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 26-07-06 15:26

overvejer om jeg er den eneste der får sådan en behadling a hr. arne jacobsen... for jeg stopper på kandu efter det her, det er ikke første gang arne er i kløerne på mig sidst var det fordi jeg fik trykket forkert på tastaturet så skældte ham mig ud over det. for der var ihvert fald ikk nogen der gad svare på sådan et indlæg... hvis jeg nu had været ordblind? så var min selvtillid nok ikk blevet størrere a sådan en tur... vel arne...
ska jeg maile kandu om denne opførsel for de mister da brugere pga en bruger..
ved da godt jeg ikk har fået lukket nogle spørgsmål men gider ikk få et møgfald på den måde!!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : hubi

Dato : 27-07-06 22:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål