/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp med bandnavn
Fra : Melander
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 20-12-02 22:33

hejsa igen

Denne gang kommer jeg i tanke om et band jeg har set på boggie, der er vist kun fyre i bandet, deres hit forgår på en losseplads, og sangen handler om en pige som ikke lige vil som forsangeren vil. det er hård rock grænsene til heavy og i omkvædet synger han bl.a. im a jerk. på et tidspunkt står bandet på en platform i centrum af en kæmpekarussel...

please help me.....

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 210 point
Dato : 20-12-02 22:48

Er det ikke

Papa Roach - She Loves Me Not ???

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 20-12-02 23:02

Tak for svaret philipf.

fuldstædig rigtigt, jeg kunne simplethen ikke komme på det....mange tak...

og god jul til dig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 22:49

Melander wrote:
>
> hejsa igen
>
> Denne gang kommer jeg i tanke om et band jeg har set på boggie, der er
> vist kun fyre i bandet, deres hit forgår på en losseplads, og sangen
> handler om en pige som ikke lige vil som forsangeren vil. det er hård
> rock grænsene til heavy og i omkvædet synger han bl.a. im a jerk. på et
> tidspunkt står bandet på en platform i centrum af en kæmpekarussel...

Lyder som Papa Roach - She Loves Me Not