/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
DANSK SLÆGTSFORSKNING FREDE...
Fra : dhmoelsted
Vist : 2711 gange
100 point
Dato : 25-07-06 16:30

Som det jo nok er alle drevne slægtsforskere bekendt har dansk slægtsforskning i fredericia lukket og slukket , hvornår ? og hvad er der blevet af alle de kopier de angiveligt har ligget inde med , min kone ville gerne have set en kopi af sådan en , er der en derude der ved hvor de er eller måske brændt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 16:38

Alt de har lavet er sikret med kopier på statsbiblioteket.
Mange biblioteker ude i landet har også materiale fra dem.

Accepteret svar
Fra : Varla

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-06 19:30

Hvis du kender slægtsbogens titel, eller måske rettere, hvem der er sat som proband, så kan du søge slægtsbogen på http://bibliotek.dk/

Såfremt du ikke er fortrolig med hvordan, så giv et ideetr, og jeg skal gerne hjælpe.

Skriv eventuelt direkte på min private mail:

ejvind@varla.dk

Med venlig hilsen

Ejvind (varla)

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-07-06 22:30

Tak for svaret Varla.har bestilt online denne ved ikke måske kan jeg bruge den

Kudsk, Peter, 1760 slægtsbøger udgivet af kommercielle slægtsforskningsbureauer i Danmark efter 2. Verdenskrig
hilsen
hans