/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Længes efter seksuelt samvær
Fra : PS_06
Vist : 3818 gange
200 point
Dato : 25-07-06 16:15

Hvordan finder jeg en at "være sammen med"?

Det er flere år siden - og kan nu ikke holde det ud længere.
Der er ikke noget perverst i det. Har bare et naturligt behov, som alle andre.

Jeg er mand, 41 år (185/76).

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 16:18

Prøv med enkebal et eller andet sted, Onsild kaske.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 25-07-06 16:43

Hvis du har mod på det, så er netdating også en fremragende ting.
Der findes flere sider:
www.dating.dk
www.hotpeople.dk
chat.jubii.dk (det er mere et chatforum, men med en "underafdeling" der hedder lovefinder)
og hvis det "kun" er sex du er ude efter:
www.scor.dk

Kommentar
Fra : PS_06

Dato : 25-07-06 16:47

Enkebal, kontaktannoncer og protistuerede har ingen interesse.

Det første er ikke mig, det andet er heller ikke, det tredje slet ikke (med mindre hun er 21 og det er gratis).

Jeg forventer ikke en løsning, bare nogle gode forslag.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 25-07-06 16:51
Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 210 point
Dato : 25-07-06 16:58

Men jeg syntes du skal slå koldt vand i blodet!

Kommer du nok ud? Hvis ikke, er det jo nok forklaringen.
Meld dig ind i en skytteklub eller til et aftenskolekursus i madlavning. Eller sørg i det hele taget bare for at komme mere ud (i byen). Så sker der - før eller siden - et eller andet!

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 25-07-06 17:01

Så gå i byen og snak med nogle forskellige piger. Måske du møder en du gerne vil lære at kende lidt bedre. Det er da sket før for andre
Eller begynd til en eller anden fritidsinteresse hvor du måske kan møde nogen.
Måske der er en gammel flamme du kan tage kontakt til..

Der er mange muligheder, men en ting er sikkert. Hvis ikke netdating er dig, så sker der intet ved at sidde foran computeren.

Desuden vil jeg også mene at kontaktannoncer ikke er mig. Alligevel har jeg tidligere brugt jubii's chat forum til at snakke med mange forskellige piger om alt og intet. Og nogen gange så gik det sgu meget godt hvis du forstår....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 17:13

På forskellige aftenskoler møder du hungrende damer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-06 17:30

Citat
Jeg forventer ikke en løsning, bare nogle gode forslag.

Jamen så kommer der et forslag her!

Hvis ikke det lykkes dig at finde dig en pige, og du mener det er for trivielt at betjene dig selv - så prøv at sidde på din hånd indtil den snurrer (sover). Det skulle efter sigende være næsten det samme som at få fremmed..

Ej det var plat. Ved det godt, og skal nok holde bøtte nu

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-07-06 18:39

Hej, PS.
Jeg har profil på seniordate.dk og webdate.dk. Begge steder er gratis, og man har mulighed for at skrive lidt om sig selv og hvem og hvad man leder efter.
Det er nemmere at få "bid", hvis man har billede på sin profil. Også fordi det sorterer alle de gifte fra, der først og fremmest er ude efter sidespring "i dølgsmål".

Men du kan oprette en profil uden billede og så kikke rundt og måske kontakte nogen som du synes om.

Ellers -hvis du mener det med, at det ikke "lige er dig" med de måder, du har nævnt, -jamen så er det jo med at finde ud af, hvad ER lige dig?

Det kan være meget svært at finde en kvinde, der kun ønsker "uforpligtende forhold", så måske skulle du se på, hvad du kunne tænke dig at lave sammen med en kæreste, -ud over sex..

Og så er det altid en god ide at melde sig til aftenskolehold indenfor noget som du interesserer dig for. Dels er det sjovt og du får tankerne væk fra din singlesituation, og dels KUNNE det jo være, at du mødte drømmepigen med de samme interesser som dig selv.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 25-07-06 19:38

Et godt råd (tror jeg) er at ophøre med at fokusere på sex, og i stedet skaffe dig udadrettede interesser. Sådant er også indgået i nogle af forslagene.

1. Med flere interesser bliver man mere interessant for det andet køn.
2. Man møder andre mennesker, og direkte - eller indirekte - måske også et interessant menneske af det andet køn.
3. Gå til madlavning for "finere mænd" - det giver ofte "pote" hvis man kan frembringe en ret god mad.
4. Der er ingen som tager skade af mange års afholdenhed. Det menes at mange af de intelektuelle frembringelser som munkene faktisk gjorde, var et indirekte resultat af seksuel afholdenhed.

Mange hilsener

Ejvind (Varla)

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 25-07-06 19:47

hej.....jeg fandt min søde på sexdating....
detsiges ellers, at m,an ikke kan finde kærester på denne datingside, men hvis man er seriøs nok og skriver en rigtig sød og god profil med et indhold som de fleste kvinder bryder sig om....så er der da chancer...min kæreste var den eneste derinde der vækkede min nysgerrighed med en smaddergod profil uden klamme billeder og direkte tale om sexønsker...næh....vi fleste kvindervil gerne ha de søde og pæne tekster.....så kan alt det andet komme bagefter...
vi mødtes efter ca. 1½ uges skriveri og har været sammen siden...ingen af os havde andre dates...
på vores profil søgte vi begge sexpartner og absolut ikke kæreste, da vi begge var nervøse for den slags, da vi ikke havde haft en rigtig kæreste nogen af os i omkring 15- 18 år.....
man skal åbentbart bare være tålmodig, men absolut også kritisk i sit valg.....og så regne med, at der desværre også kan forekomme nogle skuffelser...
men gud hvor jeg dog forstår dig...jeg var også i den situation for et år siden, ikke desparat, men der manglede alligevel noget i mit liv...og de små flirter i sommervarmen var jo bare sommerflirter.....desværre....men dejlige nok....
vær seriøs og selvom det er en sexdating, så lad være med at plapre op om sexlyster og den slags...og billeder af din diller...der må og skal gerne være en massse til fantasien og til at vække nysgerrigheden frem i kvinderne....
held og lykke.....
miss.j.

Godkendelse af svar
Fra : PS_06

Dato : 25-07-06 21:27

Tak for svarene.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 25-07-06 21:40

selv tak...håber da du kan bruge noget af det....men vær tålmodig og oprigtig....og frem for alt....aldrig klamme foto.....det venter man med, hvis man er rimelig seriøs....
god jagt.....og held og lykke....der findes en til os alle et eller andet sted derude i dne store verden...
miss.j.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-07-06 21:58

Enkebal behøves nu ikke at være enkebal, enkebal er mere et festligt sted med samvær,
samvær , det er det du skal starte med, en endags bustur til sverige/tyskland/skagen
er god for samvær, for man sidder samlet og har samme mål(rejsemål).
Tag i tivoli nyd atmosfæren studere folk , tal lidt med tilfældige (uden at presse på)
Gå på cafe, når du har siddet der et stykke tid eller i en periode, så ser du bedre hvem der,
måske sidder der og ventede på dit selskab.
når du køber ind, så tal lidt med en kassedame,
sig eks. jeg er lidt i tvivl om hvor længe sådan en steg skal have, sidst da jeg prøvede,
i ovnen blev den tør, tror du at den bliver bedre som grydesteg ?
Dagen efter vil du sikkert blive spurgt , blev stegen god ?
Meld dig til forskellige kurser, eller gå til forskellige arrangemanger (også kirkekoncerter).
Sørg i det hele taget for at tale om næsten ingenting med tilfældige, mænd som kvinder,
og vær ikke påtrængende.
Altså en masse positive småsamtaler, det gør dig selv mere udadvendt positiv !
Resten det kommer af sig selv !

Men egentligt druknede du dig selv med din holdning om gratis 21årige..
Det hænger ikke sammen med naturligt behov

Man kan først nyde, når man har ydet

Og jo, jeg er sikker på at der er mange seriøse mødesteder på nettet,
hvor man sagtens kan flørte lidt , og uden det ender i lak og læder!
Man skal da bare have en ærlig profil, og samtidig gøre den spændene for andre(uden at lyve)
Man skal heller ikke skrive, 'jeg er skide kedelig' men gerne 'Jeg er genert' !

Mvh. Jørgen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-07-06 22:00

nåre ja men , så held og lykke

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 25-07-06 22:41

det er nok meget normalt at men ikke spørger andre men om problemer, men der er nok mange der har samme problem som dig.. Lad os få en god snak om det

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 25-07-06 22:48

jeg tror det er meget et spørgsmål om , at der er mange ting mænd ikke taler med hinanden om, for det er nok for bøsset. Lad os få en god mandesnak. Det er ikke bøsset at ville vide lidt om, hvordan andres pik fungerer

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-06 13:03

jeg synes ikke det lyder særlig optimistisk, når nogle mænd mener det er "bøsset" at snakke med andre mænd om deres problemer med deres sexualitet....er det ikke det vi har hinanden til....at snakke og hjælpe og give gode råd og erfaringer videre....vi kvinder jo ikke til mænds indre kaos, ligesom mænd ikke kan fornemme vores...det kan kun en af vores eget køn snakke med om....så mænd....snak med jeres mandlige venner om jeres problemer med dit og dat...mænd kommer også ien slags overgangsalder..bare på en anden måde end os..men den er der...og kun jer mænd ved hvordan det føles.....og kun jer mænd kan snakke med om det....
i skal lære at være lidt mere åbne overfor hinanden og turde.....
kvinder og piger lærer af hinanden ved at tale sammen om de fælles ting de oplever med mænd sex, følelser og deres krop....og det er der altså ikke noget galt i, at i mænd også gør...det er naturligt at have diverse følelseladede problemer og der er heller intet i vejen med at græde sammen over det der nu engang kan være så svært at tackle.......det forløser.....
jeg ved at min kæreste også kan græde, det har han gjort flere gange i mit nærvær og det er dejligt at opleve, at han også har følsomme følelser......
knus fra miss.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-06 13:05

ps...du må da gerne skrive til min private side hvis du skulle ha lyst til at snakke....jeg er da nysgerrig på at vide hvordan går dig fremover.....
knuser miss.j.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 27-07-06 00:18

Jeg er sikker på. at du ikke er den eneste her på kloden, der gerne vil have lidt mere sex end din partner vil. Jeg tror mange mænd har samme lyst som dig, og måske er det en god ide at vi laver en mandesnak. Det er ikke mærkeligt at man ikke får så meget sex som man har lyst til, men det er måske ikke let for piger at forstå.. Lad os få en mandesnak, Det har jeg også længe haft lyst til
Citat

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-07-06 00:11

til m13ark...
det vil jeg nu ikke gi dig helt ret i ..det der med at kvinder ikke kan forstå, at mænd ikke får sex nok..
jeg er faktisk i den omvendte situation...
her er det mig der gerne vil ha mere sex end min kæreste....meget mere....men han er ikke til spontan og ligefrem sex...det skal planlægges og forberedes....hvor jeg nok mest er til det helt almindelige...at gøre det med det samme når lysten er der....men det kan han bare ikke altid forholde sig til
min kæreste skal forberede sig med fantasier i dagevis og forestille sig hvad han gerne vil og så planlægge forløbet...
det har jeg nogen gange lidt svært ved at forholde mig til, men spiller selvfølgelig med på rollerne...
der er meget rollespil med i hans sexfantasier og porno....
det er for mig helt i orden, men han må også lære at forstå, at jeg ikke altid kan følge med, da det er noget helt nyt i min sexuelle verden...det skal læres.....
men jeg ville gerne ha meget mere sex.....og fantaserer en helmasse om det....at gøre det med andre, men det kunne aldrig falde mig ind at gøre det i virkeligheden....jeg hader utroskab....
for nogle mænds vedkommende er de selv skyld i, at de får for lidt sex...hvis de nu var lidt mere opfindsomme og hjælpsomme derhjemme.......såderes kvinder ikke så hurtigt brænder ud og måske bliver kedelige..
der skal to til god og fantasifuld og dejlig sex og man skal være udhvilet....men fantasi er vigtigt...
ok...ha det godt....
miss.j.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 28-07-06 10:53

Du har da uden tvivl ganske ret. Ingen regel uden undtagelser.Fantasi er bare ikke nok, åbenbart, til at sætte alle igang, men det er givet et godt grundlag.
Måske er det mest almindeligt, at mænd ser porno? eller ??

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-07-06 12:38

jo det er det måske nok......det siger han også....at det er rimelig almindeligt at mænd ser porno...men det gør jeg nu også og har vist altid gjort i en eller anden udstrækning....men jeg synes efterhånden det er rimelig kedeligt ....det er det samme og det samme hele tiden..ingen afveksling og ægthed i det..ved godt at det er modeller og at de skal lade som om...men det er for mig sjovere eller mere spændende, hvis man kan bruge sin fantasi lidt selv....
det er frygtelig kedeligt hele tiden kun at se at de slikker og sutter og stønner kunstigt....og mange gange er det ikke engang dem selv der lægger stemme til...det er jo så tydeligt at se på mund og lyd..
og hvorfor er det mon altid kun mændene der skal ha orgasme eller hvad de nu får....
det må da være dejligt at se den kvinde de nu engang er i lag med også få orgasem, specielt hvis de har lagt et hårdt arbejde i det...
porno er kedeligt og alt for ensformigt......
jeg har en fornemmelse af, at mænd ser så meget porno,fordi de måske har kedelige koner/kærester der ikke gider være lidt med på lidt kinky sex..og ar mændene måske ligeledes er lidt for ensformige i deres udførelseaf samme.....der findes jo andre måder at dyrke sex på end lige den der gammeldags facon med ind og ud og saå et skud fra hoften...
man kan jo også vise sig for hinanden i form af at bruge diverse hjælpemidler på sig selv og hinanden...det er fandme frækt at se sin mand/kvinde gøre det på sig selv.....
knus fra miss.j