/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Ruskindbukser
Fra : Atha
Vist : 1068 gange
50 point
Dato : 25-07-06 14:11

Hej

Har fundet et par gamle ubrugte ruskindbukser.

Vil de kunne bruges som ridebukser?

De er blevet en anelse for små med årene, så de strammer lidt i livet. Findes der nogen måde at udvide ruskind på?

Atha.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-07-06 14:20

PÅ ET PAR RIDEBUKSER ER DER INGEN INDERSØM PÅ BENENE, DET ER DER PÅ ALMINDELIGE BUKSER, SÅ DERFOR,
NEJ DU KAN IKKE BRUGE ALMINDELIGE BUKSER,
DU VIL FÅ GRIMME SÅR PÅ INDERSIDEN AF BENENE.

MEN DU KAN KØBE RIDE-RUSKINDSBUKSER UDEN INDERSØM, DE ER GODE, MEN LIDT VARME LIGE NU.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-07-06 14:30

HEJ IGEN
EN EKSTRA KOMMENTAR, NÅR DU RIDER SKAL DU PASSE PÅ IKKE AT HAVE NYLONTRUSSER PÅ, SÅ FÅR DU BRAND SÅR AF AT RIDE, VÆLG ET PAR BOMULDSTRUSSER SÅ GÅR DET FINT.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : Atha

Dato : 25-07-06 15:34

Der er kun en enkelt syning på indersiden, men det kan godt være den vil gnave. Selvom cowboys rider i jeans. Måske polyesterforet også vil brænde.

Hvad koster et par skindridebukser og hvor kan de købes?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-07-06 15:52

DE FLESTE STØRRE RIDEUDSTYRSFORRETNINGER HAR MANGE FORSKELLIGE SLAGS RIDEBUKSER, JEG VIL TRO RUSKINDSBUKSER KOSTER ET PAR TUSINDE KRONER I DAG.

DU KAN OGSÅ FÅ COWBOY RIDEBUKSER, UDEN SØM PÅ DEN INDVENDIGE SIDE AF BENENE, DEM KAN DU FÅ FOR ET PAR HUNDREDE ELLER TRE.
DE ER IKKE SÅ VARME LIGE NU.

GOD FORNØJELSE.

MVH
AG112