/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero-dvd
Fra : jangchr
Vist : 596 gange
200 point
Dato : 25-07-06 12:18

Jeg har været ved at brænde en dvd-flim(min egen),men nero stoppede og skrev at den ikke kunne læse det sidste del af dvd`en og så frøs computeren og jeg var nødt til genstarte.Så mit spørgsmål er,nero gemme jo dvd-filmen på harddisken indtil jeg har brændt den over på en blank disk og så sletter den bagefter,men den har jo ikke brændt den når der var en fejl og jeg skulle genstarte,så hvor gemmer nero den fil ?,jeg kan simpelthen ikke finde den,jeg kan se på harddisken at der er ca.4,5 giga der er væk.Eller findes der et program der kan finde filer der ikke er hele eller ikke duer ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-06 12:49

start søg filer søg filer sæt datoen XX

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 210 point
Dato : 25-07-06 12:53

den var måske lidt hurtig
gå ned i start vælg søg - efter filer og mapper - alle filer og mapper - hvornår bliv den ændret - vælg dato hvor den stoppet så skulle den gerne finde filerne til dig

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-07-06 12:59

Nero gemmer som standard imagefiler her:
C:\Documents and Settings\Bruger\Dokumenter\TempImage.nrg

Eller brug søgefunktionen i stifinder og skriv >*.nrg< uden pile i søgefeltet.

Den sidste brugte destination for imaget, kan du se hvis du starter en ny kopiering og så kigger under fanen >Image<.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-07-06 13:08

hmm
standard er
c:\Documents and Settings\dit-navn\Dokumenter\NeroVision\filnavn.nvc

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-06 13:22

Tak for svaret rotw.

Jeg burde nok selv havde fundet på den løsning,men hvad fanden man kan jo ikke gå og huske alting

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-06 13:24

nej nogle gange går man i sort

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-06 13:32

Ja,men hovdesagen er at jeg fandt de filer og fik dem slette + at der var lige 2 filer på 650 mb som den også havde gemt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-06 13:59

jeps