/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Phone freeze på samsung z150
Fra : beotry
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 25-07-06 11:07

Hej derude.. Har endelig taget mig sammen til at invistere i en ny tlf. og har købt en samsung Z150 (den nye tynde 3 tlf.).. Den er vældig sprød men er nu løbet ind i problemer...
Jeg ville prøve at overføre mine kontaktoplysninger fra min gamle tlf vha. simkort men da det er et simkort til en alm tlf. virkede det ikke. Den sagde sim ikke tilgengæligt eller sådan noget.. Hmm nå men man kunne stadig indtaste en kode så jeg tænkte om jeg kunne komme ind i telefonen og få overført mine data selvom jeg ikke kunne ringe fra den. Jeg prøvede derfor med min pin kode uden resultat og derefter med den standard kode telefonen har. Nu blev den dog sur og når jeg tænder min telefon står der bare "Phoone Freeze - Sim ikke tilgengælig" Og den er fuldstændig låst. Jeg kan intet gøre.. Nogle der ved hvad jeg skal gøre??? - der står intet i brugermanualen. Desuden nogen der ved hvordan jeg kan overføre mine gamel kontaktdata? den gamle var en nokia 5210

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-07-06 15:42

Er der ikke infra eller bluetooth på begge telf.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-07-06 15:45

For mig lyder det nærmest som om den er SIM låst eller værre

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 27-07-06 19:14

Nej ikk på den gamle, hverken infra eller blu.. Men det hjælper heller ikk så meget. Jo det er ikk så godt men det hjælper mig ikk så meget.