/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
visning af besvarelse
Fra : Doz
Vist : 869 gange
50 point
Dato : 25-07-06 00:52

Hej

Jeg bruger outlook til mine mails. Men har et lille proplem. Ved at man kan få en lille pil som viser at du har svaret på en mail. Mne kan ikke finde ud af hvor skal skal sætte den til det. Lige nu kan jeg ikke se om jeg har svaret på en mail uden at skulle gå ind i sendte beskeder. og det er lidt træls. Så vil høre om der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-07-06 01:08

Du kan gå ind under Funktioner Indstillinger E-mail-indstillinger Avancerede-e-mail-indstillinger og sætte kryds i Gem videresendte meddelelser

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-06 01:09

Du kan klikke ude til venstre, der hvor der er et flag. Så markere du bare dem der er besvaret!
Det er der hvor der er et udråbstegn, en klips og et flag!

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 25-07-06 11:42

Hvis du besvarer emails med funktionen "Besvar" sætter Outlook automatisk et flag ved den besvarede mail.

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 25-07-06 16:50

Hej

jeg har sat kryds i gem vidresendt mails og nej min outlook sætter ikke noget ved besvarde mails det er det jeg gerne vil have den til

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 25-07-06 17:18

I ikon feltet yderst til venstre, vises der en lukket konvolut, der vises åben, når mail'en er læst!
Når man besvarer mail'en kommer der en lilla pil, pegende til venstre, ind mod konvolutten.
Når man vidresender en mail, vises der en blå pil, pegende til højre, væk fra konvolutten!
Har du "ikon" aktiveret oppe ved prioritet, flag og emne?

Gert

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 25-07-06 21:36

Hej Gert

Det er lige præcist det jeg ønsker. Hvor aktivere jeg det henne???

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 25-07-06 21:40

Har du konvolut ikonet fremme?

Gert

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 25-07-06 23:14

øhhhh ja, det tror jeg nok. Der er i hvert tilfælde en som viser om mailen er læst eller ikke. Er det det du mener???

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 25-07-06 23:26

Hvis du har konvolutten, bør den ændre udseende, alt efter om du besvarer, eller vidresender mail'en
Kolonnen heder "ikon"

Gert

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 26-07-06 00:16

Undskyld jeg er så besværlig men kan altså ikke finde en kolonne der hedder IKON, under hvad skal den være, sorry

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 26-07-06 02:55

Vis – arranger efter – aktuel visning – tilpas aktuel visning – felter
Her klikker du "ikon" over på højre side og OK'er dig ud igen

Gert

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 26-07-06 20:59

Kan ikke få det til at virke. Kan kun se at jeg har læst mailen, men kan ikke se at den er besvaret. Har alle felterne oppe øverst, men kunne godt tænke mig at den også stod ud for mailen.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 26-07-06 22:22

Hmmm!
Ovenover det store felt, hvor dine mails er listet op, står der i en bjælke evt: indbakke
Bjælken derunder, er opdelt i flere felter, bla. emne, fra, til, størrelse (måske ikke de samme, som jeg har).
Først i rækken til venstre, har jeg "udråbstegn", papirsclips og et ikon, der ligner et stykke papir, hvor det ene hjørne er bukket. Dette er "ikon" linien og nedenunder denne, vises den gule konvolut, ved hver enkel mail!
Dette ikon ændrer udseende, ved læst, besvaret og videresendt!

Gert

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 26-07-06 23:11

ja dem har jeg når jeg er på siden med en ny mail men når jeg åbner min outlook som åbner i min indbakke er de der ikke. I indbakken når jeg modtager en ny mail er der en gul kurvert og når jeg har læst den er kuverten åbne, men jeg kan ikke få den til at vise at jeg endten har videresendt mailen eller besvaret den.

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 26-07-06 23:19

Ha jeg har lige opdaget noget. Min outlook henter fra min hotmail og ligger dem ind i hotmail indbakken. Så der ligger alle mine mails. Men hvis jeg går ind i indbakken i outlook så kommer de piler jeg ønsker. Men forstår stadig ikke hvorfor jeg ikke kan få dem i min anden indbakke. Måske jeg kan få dem til at lægge dem over i den anden hver gang der kommer en ny mail, hvad ved jeg, thi hi

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 03-02-07 22:32

Tak for svaret severino.