/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den russiske pigeduo Tatu
Fra : Melander
Vist : 1097 gange
100 point
Dato : 20-12-02 20:47

hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????

De bliver spillet meget i radioen i øjeblikket, med nummeret "all the things she said" som er en lesbisk kærlighedserklæring til hinanden, og som har splittet de russiske myndigheder. men sure miner fra dem eller ej, det er et kanon nummer og et par søde piger. fed musikvideo, dog bedst på russisk....

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 20-12-02 20:50
Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-02 20:52

ellers prøv at søge efter link på: www.google.com

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 20-12-02 21:03

Kan ikke huske hvilket TV kanal de var på, men deres manager har stået frem, efter alt den G-on-G ballade der var hjemme i ruski, og erkendt at det var en marketing fidus han fik pigerne med på.

Hvad kan man sig andet end det lykkedes dem ret flot! Ka-Ching ... Mega Roubles !

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 20-12-02 21:11

Tak for svaret bente64.

Jeg fandt et bedre link på google, men du foreslog det, så tillykke...

Fandt ud af at de er fra 85 og 84 og de har sunget meget af deres liv.....og over 3000 piger deltog i den audition der var for at skabe dette pigeband....

men damn de er gode, og vi kommer til at høre meget mere fra den kant..:)

glædelig jul og godt nytår til jer....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 21:16

> Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????

http://www.tatu.us/ Prøv den, der står om dem. Har lige købt cd'en, og den
er egentligt bedre end jeg ventede. Der er også, hvis du har pc, mulighed
for at se musikvideoen, nam nam og der er også et interview med dem på
multimediedelen

Mvh Martin Sjøstrand

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 21:27

In an article of 20 Dec 2002 Melander wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????

F.eks. er http://www.tatu.ru da nærliggende at prøve.

--
Uffe Holst

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 22:43

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> wrote in message
news:KsKM9.8662$Hl6.1041224@news010.worldonline.dk...
> hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????
>
> De bliver spillet meget i radioen i øjeblikket, med nummeret "all the
> things she said" som er en lesbisk kærlighedserklæring til hinanden, og
> som har splittet de russiske myndigheder. men sure miner fra dem eller
> ej, det er et kanon nummer og et par søde piger. fed musikvideo, dog
> bedst på russisk....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
www.tatugirls.com er også en mulighed...

Mikarl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 11:31

> Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????

Mange af deres rusiske numre er MEGET bedre end deres forengelskede
versioner.. !

--
Mvh
Morten
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-12-02 14:16

den officielle side findes på både www.tatu.ru og www.taty.ru

Vokal forskellen skyldes at 'y' er det russiske tegn for det danske 'u'

I øvrigt ret interessant at konstatere, at et navn vi bruger 5 bogstaver til
at skrive, kan skrives med 3 på russisk

??? = Yulia

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> wrote in message
news:KsKM9.8662$Hl6.1041224@news010.worldonline.dk...
> hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????
>
> De bliver spillet meget i radioen i øjeblikket, med nummeret "all the
> things she said" som er en lesbisk kærlighedserklæring til hinanden, og
> som har splittet de russiske myndigheder. men sure miner fra dem eller
> ej, det er et kanon nummer og et par søde piger. fed musikvideo, dog
> bedst på russisk....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 23:34

Jeg har også købt CD'en.
Jeg synes 30 minutes og Malchik Gay er de bedste...

og det var så min mening.

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:atvtmq$el7$1@eising.k-net.dk...
> > Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om den russiske pigeduo
> > Tatu, gerne på dansk eller engelsk.?????
>
> http://www.tatu.us/ Prøv den, der står om dem. Har lige købt cd'en, og den
> er egentligt bedre end jeg ventede. Der er også, hvis du har pc, mulighed
> for at se musikvideoen, nam nam og der er også et interview med dem på
> multimediedelen
>
> Mvh Martin Sjøstrand
>

Kommentar
Fra : slagelse

Dato : 22-06-03 18:32

tatu styer for vildt, ..... håber der kom en ny cd snart

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-06-03 18:36

slagelse kan kun give dig ret