/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
SuperAntiSpyware starter ikke
Fra : o.v.n.
Vist : 522 gange
300 point
Dato : 24-07-06 19:18

Og jeg ved godt hvorfor, efter en opdatering tidligere idag, bliver programmet anset for at være en virus, og Bullguard nægter programmet at starte, hvordan får jeg Bullguard på andre tanker, uden at kontakte support ? mit engelsk kommer til kort når jeg har udenlands supporte i den anden ende

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 310 point
Dato : 24-07-06 19:22

Du kan spørge her, de svarer på dansk.
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-07-06 19:28

Er der ikke et sted i Bullguard, der tillader kørsel af andre programmer.
Uden scanne dem først.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-06 19:57

Tak for svaret Teil. så fik jeg mig taget sammen og oprettet en profil på Spywarefri, under et minut og jeg havde svaret http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=28033 til sofus.dk: det er sikkert og jeg kontakter Bullguards danske support senere i aften

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-07-06 20:12

Det gik da hurtigt.