/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ø
Fra : thyfoon
Vist : 510 gange
500 point
Dato : 24-07-06 18:39

jeg har lige formatert min computer og nu vil den kun skrive Ø hvis jeg frst trykker på shift og så Ø alle de ander bogstaver virker fint hvad kan der være galt håber ikke jeg skal formater igen får jeg et svar der kan bruges og jeg ikke skal formater så er det 500 vær ellers starter jeg med 300

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 24-07-06 19:08

Hi thyfoon. prøve at åbn Kontol panelet >International sprog inst>sprog>dansk. Du kan ændre hoved sprog til dansk og tilføj en anden sprog efter vælg, så vil sprog som du bruger viser sig ved siden af uret!!
hilsen C

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-07-06 19:37

desvære virker det ikke Coliniiii har du ander gode ideer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-06 20:15

prøv via dit mail program at se under indstillinger - send - og se om du har standard som vesteuropæisk(iso) - det kan være det er der dit problem ligger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-06 20:19

tænkte lige på om du evt bruger handicap indstillinger - så kan du have fejlen liggende der uden at tænke over det ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-06 20:20

btw - så skrives stort Ø jo netop ved hjælp af shift tasten - lille ø uden - øhh du har ikke caps lock slået til vel ??

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-07-06 20:25

mail står til iso og dansk handicap hvordan finder jeg det ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 24-07-06 20:27

kontrolpanet - hjælp til handicappede

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-07-06 20:29

--------------------------------------------------------------------------------
tænkte lige på om du evt bruger handicap indstillinger - så kan du have fejlen liggende der uden at tænke over det ??
hvordan kan jeg se om det er der ?

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 24-07-06 20:39

Tak for svaret miritdk. det gave mig et lede spor jeg havde et program der hed rainlander der styret min comp og der kunne jeg se at den havde brugt lille ø i sidt program det fandt jeg ud af i hjælp til handicapet så mange tak nu virker det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-06 23:40

ups herfra - sorry har været væk det meste af dagen og aftenen godt det virker