/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
København for unge
Fra : Nanabanana
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 24-07-06 18:31

Hej, min veninde fra Vejle er på besøg og vi skal i aften ind til byen og hygge lidt rundt. Vi tænkte først på Ungdomshuset og bagefter på Huset i Magstræde, men det ser ikke ud til, at der sker noget der. Heller ikke RUST har noget at byde på. Kan I foreslå noget? Ellers ender det bare med, at vi tuller lidt rundt og hygger os med nattelivet på Strøget... Eller Bryggen...

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 24-07-06 18:34

For resten er vi 17 år begge to, så vi kan vist ikke komme ind så mange steder. Der er noget med en A-bar, men hvor ligger den? og har de en hjemmeside?

Accepteret svar
Fra : MacMadsen

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-06 18:35

prøv at kigge her:
http://www.aok.dk/
hvis du ikke kender siden.. en ganske god guide til hvad der sker i København

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-07-06 19:14

Jeg skulle engang på "huset" i Magstræde... TROEDE jeg.. Vi var 3 unge gutter der endte på noget der hedder "BoyZ" eller "Boiz" eller noget i den stil. Det liggerÅBENBART i samme bygning som Huset... Der gik lidt tid før vi fattede at det var en bøssebar, men så kom vi os' hurtigt ud igen!

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 24-07-06 19:22

Ok, der er da ellers ik noget galt med bøsser! :) nå, men det er lidt surt... vi ender sikkert med at fjolle rundt for os selv!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-06 19:35

Her er A-bars (Australian Bar) hjemmeside

http://www.theaustralianbar.dk/cph/aus.html

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-07-06 13:30

nÆ, der skam intet i vejen med homoseksualitet. Kun hvis man er på konstant udkig efter kvinder, når man er i byen.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 25-07-06 21:43

Nå, vi endte hos en veninde, som bor tæt ved strøget, og det var jo rigtig hyggeligt! :) Var også på en bar, men det var nu lidt dødt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-07-06 21:46

Det ér også begrænset hvor mange mennesker der er i byen en mandag...

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-07-06 18:20

Tak for svaret MacMadsen. vi kom desværre ikke ind nogle steder