/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. tip. Brug af mobilos i B
Fra : viskinge
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 24-07-06 14:05

Det er da utroligt, at fleng kan score 20 point på dette tip?????

Alle og enhver der bringer en mobil tlf. med til udlandet, burde da vide, at købe et lokalt taletidskort er langt billigere end at bruge dit danske kort.

Nu får jeg nok på pukklen, men jeg har heldigvis brede skuldre.

Hvis man ikke er klar over at, det er urimeligt dyrt, at benytte sit danske nr. i udlandet, og ringe (eller SMS) hjem til Danmark, så er man for dum til at have en mobiltelefon.

Dette har bliver nævnt i aviser, radio, TV , osv. hvert evige eneste år, i forbindelse med sommerferie perioden.

MVH

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 24-07-06 14:11

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 24-07-06 14:11

Tjaa...
hehe hvad kan man sige

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 24-07-06 14:30

Hvad der for dig er ret indlysende klart, det behøver det nødvendigvis ikke for alle andre bl.a. en som jeg kender der er guide dernede - hun ved det ikke. mange af dem jeg kender, ved det godt, men kender ikke medicinen.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-07-06 14:33

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-06 14:41

Fleng er da sikkert ligeglad med de 20 point. Det vigtige må da være at han uden udsigt til økonomisk vinding videregiver et råd der hvis det blot er til gavn for én eneste Kandu-bruger i mine øjne ER et godt råd. Folk der ikke mener at kunne bruge tippet kan jo være ligeglade, det fylder jo ikke op hverken på din eller deres HardDiske.

Lad dog være med at gå i så små sko.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-07-06 17:25

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-07-06 19:21

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-06 20:13

Citat
Vedr. tip. Brug af mobilos i B
Fra : viskinge

Gad nok vide hvad spørgsmålet egentlig går ud på her?

Hvem kan mon score 50 point på at det er utroligt, at fleng kan score 20 point på dette tip?????

iah

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 12-10-06 08:25

Tak for svaret iah.
Du har da ret i, at det ikke er et rigtigt spørgsmål, men hvis jeg havde placeret det under tip, bliver folk skide sure!!!
Det var blot for at komme med en kommentar til tippet.

MVH

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-10-06 13:15

Alt OK, ja man skal nogen gange bevæge sig med forsigtighed herinde...

Tak for points

IAH