/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
telefonen får internettet til at gå ned
Fra : caleb
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 20-12-02 19:34

Når en ringer hjem til mig logger min internetforbindelse af derefter går der omkring 30 sek og internettet virker igen. Når personen så er færdig med at snakke går internettet ned igen og der går igen 30 sek før det virker.... dette er lidt træls... så nogen forslag?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-12-02 20:35

Er din adsl forbindelse koblet på det første stik i huset/lejligheden?

Kommentar
Fra : caleb

Dato : 21-12-02 22:01

vil jeg mene ja...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-12-02 01:21

hvis du ikke er sikker. så tjek således, hvis du har støj i dine telefoner, sidder den sikkert ikke først, men er dine linier helt klare så gør den.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 20:15

"caleb" <caleb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:koJM9.8523$Hl6.1026403@news010.worldonline.dk...
> Når en ringer hjem til mig logger min internetforbindelse af derefter
> går der omkring 30 sek og internettet virker igen. Når personen så er
> færdig med at snakke går internettet ned igen og der går igen 30 sek før
> det virker.... dette er lidt træls... så nogen forslag?
>
Dit udstyr er forkert samlet, se den vejledning du har fået med.

MVH
Anders

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 01:13

> > Når en ringer hjem til mig logger min internetforbindelse af derefter
> > går der omkring 30 sek og internettet virker igen. Når personen så er
> > færdig med at snakke går internettet ned igen og der går igen 30 sek før
> > det virker.... dette er lidt træls... så nogen forslag?
> >
> Dit udstyr er forkert samlet, se den vejledning du har fået med.

Kunne det ikke være noget "banke på" halløj !?

Allan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 01:41

"Allan Møller" <allan.moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3e03b21f$0$2542$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> > Dit udstyr er forkert samlet, se den vejledning du har fået med.
> Kunne det ikke være noget "banke på" halløj !?

Forudsat at det er en ADSL der er omtalt så betyder banke på og lign.
ikke noget så længe det er samlet korrekt.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 19:11

> > Kunne det ikke være noget "banke på" halløj !?
>
> Forudsat at det er en ADSL der er omtalt så betyder banke på og lign.
> ikke noget så længe det er samlet korrekt.

Nå nej - jeg var lige tilbage modem tiden ....

Allan

Kommentar
Fra : caleb

Dato : 01-01-03 20:19

altså jeg har selv fundet ud af det ved at læse manaulen og bagefter kigge på hvordan det var samlet

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-01-03 21:17

jamen, tillykke og godt nytår