/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Mønttæller i bank
Fra : jesper.s
Vist : 7209 gange
100 point
Dato : 24-07-06 10:33

Hvor finder jeg en bank med mønttæller, hvor det er selvbetjening, så jeg ikke skal betale gebyr? Jeg bor på ydre nørrebro i København.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-07-06 10:38

Findes det?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-07-06 10:42

Nordea i Alb har det.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 24-07-06 10:53

Hej Jesper
Kontakt din banks hovedkontor / din filial, som kan oplyse dig, hvor der er en bank med mønttæller

Har din egen bank ikke kontakter du blot de banker der er i nærheden af dig og anvender samme procedure

krakgt

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 24-07-06 11:08

Der findes to mønttæller i Rødovre centrum hos filialerne Danske bank og BG bank som er 'selvbetjente'.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-07-06 11:13

Tag til Norjyske Bank i Jernbanegade i Frederikshavn.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 24-07-06 11:17

Når du går i din egen bank er der ikke gebyr ...

Ring til dem og spørg, hvor den nærmeste bank ligger med mønttæller.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 24-07-06 11:22

Er det din egen bank, tager de ikke gebyr ved veksling ved kassen. Det tager længere tid ved mønttællere, da du først kan trække nummer når dine mønter er talt op.

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 24-07-06 11:25

Så vidt jeg ved skal man ved alle, også selvbetjente, mønttællere betale gebyr. Undtagen i din egen bank. Gebyret betales først når beløbet skal udbetales.

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-06 11:36

Danske Bank på hjørnet af Falkoner allè og Godthåbsvej.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 24-07-06 11:39

Tak for svaret laurenzio.

Da jeg har BG Bank ( Det samme som Danske Bank ) bliver det gebyrfrit.

God sommer til alle.