/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Overclocking af Gfx
Fra : dr_scooter
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 20-12-02 18:14

Hej...
Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, som der ved hvor meget man kan "tilade" sig at clocke sit grafikkort.

Mig og en af mine kammerater er nemlig lidt nysgerige.

Jeg sidder med et daytona TI4200 128 med (core clock = 250 Mhz) og (Memory clock 446 Mhz)
Min kammi sidder med et Exiar MX440 64 (core clock = 270 Mhz) og (Memory clock 333 Mhz)

Og vi vil godt have dem til at "yde" lidt mere:)
er der nogen der måske kan fortælle os hvor meget de kan "tåle" inden der begynder at komme "RØG":)

Mvh. dr_scooter

ps. findes der et program sådan at man kan se sin CPU temp.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-02 22:26

JA MEN GØR DET LANGSOMT ELLERS KAN I ØDELÆGGE DET,CA 5 MHZ PER GANG , NOGLE GØR DET FOR FORNØJELSEN SKYLD FOR AT FÅ EN COMPUTERE DER YDE MERE END DER ER BETALT FOR ALTSÅ EN SPORT ;HER KAN DU SE HVORDAN DU GØR I OPSÆTNING OG HENTE PROGRAMMET
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_coolbits/
NOGLE SIGER AT HVIS MAN PASSER PÅ KAN DET IKKE ØDELÆGGE KORTET BLOT VIL DET NEDSÆTTE DETS LIVETID

**********PS PS PS GARANTIEN BORTFALER VED AT GØRE DET***********

SÅ BESTEMT FØRST OM DET KAN BETALE SIG ...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-12-02 22:29

HVILKET BUNDKORT ER DER TALE OM ,MED MIT BUNDKORT VAR DER ET PROGRAM MED PÅ CD DER HELE TIDEN VIDSTE CPU O.A TEMPERATUR

Godkendelse af svar
Fra : dr_scooter

Dato : 22-12-02 01:38

Tak skal du have Champ:)