/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cpi vario der passer??
Fra : Bml
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 23-07-06 16:15

Hvor får jeg fat i en vario til cpi der passer?? Helst en Malossi hvis det er muligt
Det skal være til en cpi oliver city '05

Købte den polini de har ved scooter-dele.dk men returnerede den igen da der ikke var nogle "hakker" i bagpladen - og det er der på krumtappen..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 23-07-06 17:22

Den behøver ikke have de hakker.
Hvordan tror du at den holder fast på deres egen polini krumtap?
Men jo, malossi er noget af det bedste, efter min erfaring.

Jeg har fundet Malossi hos www.scooter-attack.com til din CPI.
Det koster €61.10

http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e

Tryk på "shop" nederst i bunden og vælg din scooter og du er igang.

Kommentar
Fra : Bml

Dato : 23-07-06 20:19

Er det ikke rigtig at det kan hæve topfarten lidt

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-06 18:02

ca. 5 kmt, hvis du er heldig.
Hvis du vil ha mere fart på, så er det andre måder som giver meget bedre.

Godkendelse af svar
Fra : Bml

Dato : 24-07-06 19:14

Okay.. Tak for svaret NoShyGuy.