/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
tjen penge på nettet ?
Fra : scarlets
Vist : 849 gange
40 point
Dato : 23-07-06 12:48

Hvordan laver jeg en roman på nettet, som folk betaler for at locke ind på ?

Mange tak !

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 23-07-06 13:00

Mener du med hvilket softwareprogram du skriver og oploader romanen eller hvordan du opretter en medlemsside?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-07-06 13:04
Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-06 13:11

Vil du gøre som Steven King? altså udgive et kapitel af gangen eller hele romanen?

Hvis du har skrevet romanen, kunne det være en ide både at give adgang til at læse romanen på nettet og downloade romanen .... altså at dine kunder selv kan vælge, hvad der passer dem bedst...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-06 21:32

Det du mener er at du vil lave en betalingsside, som kun de der har betalt kan kogge ind på og se indholdet af?

Det nemmeste er nok at bruge denne løsning : http://awizsoft.com/paysite/

I 'Deluxe' udgaven skriver de ovenikøbet:
Citat
* Advanced Stories management

...så mon ikke det er dét du skal bruge?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 24-07-06 12:49

Tak for svaret surfsusan.
Det sidste med at give begge muligheder lyder som en genial idé !
Og hvordan gør jeg så det ?
Mange herlige hilsenr fra
Scarlet

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 24-07-06 13:13

Jeg ville give 2 forskellige betalingsmuligheder enten

"Vil du læse bogen online? - Klik her for at gå videre"

"Vil du have en bogen sendt som ebog? - Klik her for at gå videre.."

Vil du vide, hvordan du får bogen ændret til PDF fil, så bare spørg, jeg har flere muligheder for gratis at kreere PDF filer...
Du kan sende filen til dine kunder, efter de har betalt.... at have den liggende på nettet er ikke godt, med mindre du ved hvordan man beskytter sine filer...
jeg kender kun til en metode og den koster mange penge..
På den anden side, så forventer vi jo, at når vi har betalt så ZAP har vi produktet...
MOLOKYLE, kender måske en god kode eller lign. til beskyttelse af filerne...

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 24-07-06 17:53

Kære Yearhouse og Molokyle

Mange tak for de gode tip ! Fedter lidt rundt i det og prøver nu at finde ud af om

http://awizsoft.com/desc.html

http://www.adsense-secrets.com/

er nemmest,

har bedste links, så folk finder mig

og pris ud og ind.

Jeg er nemlig ikke nogen supernørd.

Mange varme hilsner fra
Scarlet

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 25-07-06 22:46

Kære Molokyle
Det er ikek helt nemt at finde rundt i.
Ved du, om

http://awizsoft.com/desc.html
eller
http://www.adsense-secrets.com/

ER
nemmest for damer, som véd væsentligt mere om heste og plankton end om pc-er ?

lettest at få kunder på ?

å så´n

Læser så jeg er helt blå i hovedet, men kan ikke rigtigt overskue det.

Venlige hilsner og mange tak
Scarlet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-07-06 00:23

Tvivler på den sikkerhed, alt kan kopieres, men man kan da gøre det svært for folk at gøre det.