/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
leje af mobilhome syd for Tønder
Fra : hellehust
Vist : 8037 gange
20 point
Dato : 20-12-02 16:11

Jeg fandt et link for et par uger siden ang. leje af autocamper syd for Tønder - jeg mindes at det hed södererehauser el.l. Jeg har mistet telefon nr. og har ikke kunnet spore den?
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg blot skulle ringe for at bekræfte en bestilling til sommerferien 2003

Hilsen Helle Hust

Kommentar
Fra : Sailor

Dato : 20-12-02 19:12

Det kunne være DRM Deutsche Reisemobil Vermietungs GmbH i Süderlügum. Jeg kan ikke lige finde telefonnummeret,
Selskabet har hovedkontor i München telefon 0049 89427143-0
Der er også en station i Hamburg hvor telefonnummeret er 0049 40 529848-40
I Süderlügum er det et agentur men efter oplysningerne på hjemmesider http://www.drm.de
kan man afhente og tilbagelevere autocampere i Süderlügum.
Jeg håber det kan hjælpe.
Med venlig hilsen og de bedste ønsker om en god tur - Sailor

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 20 point
Dato : 20-12-02 19:27

jeg har fundet et telefonnummer på noget der minder om det du skriver: Reisemobil Süderderlügum
0049 4663 1711 lige syd for Tønder.

MVH Bente

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 23:19

Hej,

Det er måske Reisemobilcenter, D-25923 Süder Lügum du tænker på? Det er
en del af et større firma der hedder DRM (Deutche Reisemobil
Vermietung), og linket til hovedkontoret i München er:

http://www.drm.de

M.v.h.

Jens L. Pedersen

hellehust wrote:
> Jeg fandt et link for et par uger siden ang. leje af autocamper syd for
> Tønder - jeg mindes at det hed södererehauser el.l. Jeg har mistet
> telefon nr. og har ikke kunnet spore den?
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg blot skulle ringe for at
> bekræfte en bestilling til sommerferien 2003
>
> Hilsen Helle Hust
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 17:21

"Reisemobilcenter Süderlügum tel 0049 4663 1711

De snakker alle dansk - Hils fra Jimmy

Godkendelse af svar
Fra : hellehust

Dato : 24-12-02 08:25

Tak for svaret bente64.

Kommentar
Fra : hellehust

Dato : 24-12-02 08:32

Tak til jer alle der gav jer tid til at svare, jeg har ikke lige forstået pointsystemet jeg troede at jeg kunne give jer alle point, men det blev kun til den ene - så herfra kommer der 5 stjerne til sailor - 3 til Jimmi - 4 til Jens - måske I ikke lige kan bruge dem - men tak for hjælpen til jer alle.