/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder !!!!
Fra : sofus.dk
Vist : 612 gange
190 point
Dato : 22-07-06 23:04

Ski sport og
GENUDSENDELSER.

Til sagen, hvem vinder Turen

Første med det rigtige svar får poænnnnnnnnngerne...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 22-07-06 23:10

Floyd Landis

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-07-06 23:22

Det er da for sent - det er jo afgjort - med mindre Floyd Landis ryger alvorligt i asfalten i morgen (De giver den jo med champuseren, hvem ved, måske er den gode amerikaner drikfældig )

Havde du spurgt for tolv timer siden, så havde gættene nok spredt sig lidt....

Man kunne jo også gætte på, hvem der vinder etapen i morgen... Mit gæt er selvfølgelig robbie McEwen, meeen, måske andre er heldige.... Man ved ingenting overhovedet i dette års tour...

Vaxen - Der allerede glæder sig til juli 2007....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-07-06 02:02

Carlos Sastre fra CSC er min personlige favorit og jeg havde gerne set denne fantastiske cykelrytter på podiet.

Men ak....

Floyd Landis fra Phonak vinder årets Tour, det er jo velfortjent efter hans come back, efter at have været helt nede, men jeg brydre mig nu ikke om fyren, jeg synes han er arrogant og og og.....

Men det har været nogle gode dage, det er en herlig tradition at følge alle disse super sportsmænd på deres vilde ridt gennem den smukke natur.

DOG synes jeg, som alle andre, at en del af charmen er gået fløjten, efter alle de dopingafsløringer der er. Det er efterhånden sådan at, når man ser en god rytter klatre op ad en grum stigning i et godt tempo, så kan man næsten ikke skubbe tankerne væk fra 'jojo meeeeen..måske...'.

Det er sørgeligt, jeg håber de efterhånden får ryddet op i alt det, så de rette vindere kan komme på podiet - dém der kan klare etaperne uden at ødelægge deres krop med medikamenter og andre
'svinkeærinder'. Det skal jo ikke være sådan at en ikke-dopet rytter er chanceløs, selvom han præsterer noget fantastisk - blot fordi der er andre der præsterer noget endnu mere fantastisk....i kraft af at de er dopet.

Det blev vist noget værre ruskumsnusk det her, det er sent og jeg formår vist ikke rigtigt at formulere mig - måske skulle jeg bare gå i seng

Natnat og god søndag.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-06 03:15

Sludder Dorthe. Det var squ da den mest velformulerede omgang ruskomsnusk jeg længe har læst og jeg er helt enig deri. Hvis ovenstående er et udtryk for din litterere formåen når du er træt, bør du i fremtiden ikke skrive noget som helst når du er udhvilet, det kan kun blive ringere.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-07-06 04:22

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-07-06 18:54

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-06 19:05

Tak for de gratis point, men jeg var trods alt hurtigst på aftrækkeren Men som du ved har jeg jo åbnet mange af den slags tråde med 500 point hver gang der har været fodbold, så der er vel ingen der rigtigt misunder mig pointene. Hilsen Arne