/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan ikke få signal igennem
Fra : farai
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 22-07-06 11:53

siden jeg var på Bornholm, viser mit display "ingen adgang"
-har forsøgt at søge tilbage til operatør nettet under "opsætning", uden resultat
-en konsulent hos telmore anbefalede at få en software opdatering-men det er ret dyrt
uden garanti
-når jeg tester simkortet i en anden mobil fungerer det
-er min mobi færdig?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-06 13:51

Tja noget tyder på at antennetilslutningen i mobilen der er defekt. Hvor gammel er den. Hvis den er under 2 år vil jeg henvende moíg til forhandeleren og få den repareret, hvis ikke kan det nok ikke betale sig men så bare købe en ny.

Prøv evt at vrikke og vride mobilen for at se om der kommer signal. Hvis det hjælper er der en løs forbindelse og den skal alligevel repareres.

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 22-07-06 14:17

Hej farai
Prøv, at tage batteriet ud af mobiltelefonen og sæt det i igen. Det kan måske være det virker fordi det virkede da jeg gjorde det med min mobil.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 22-07-06 18:07

Hej Mske er det fordi du ikke er tilmeldt udenlandstrafik og din tlf. sger p svensk antenne??

Kommentar
Fra : farai

Dato : 23-07-06 21:32

Citat
ikke er tilmeldt udenlandstrafik og din tlf. sger p svensk antenne??

nej jeg er ER faktisk tilmeldt

andre forslag pls?

Godkendelse af svar
Fra : farai

Dato : 24-07-06 11:37

jeg har sendt den til de evige mobil marker

bestilt den billigste hos telmore - så kører det vel ½ år endnu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-07-06 11:56

Ja mobiler er ikke hvad de har været. Pludselig er de kaput.

Takker for point

God sommer