/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
weightwatchers Point igen igen
Fra : Vix1
Vist : 1163 gange
175 point
Dato : 21-07-06 22:43

Arggg jeg skal bruge pointsystemet men har ingen mulighed for at melde mig ind pt. da det ville betyde tre busser med baby- ikke så fedt når man er gangbesværet. og købe point hæftet over nettet kan man ikke. er der nogen der kan hjælpe mig ?? og evt sende det pr mail ???

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 21-07-06 23:23

du kan købe alt hvad du skal bruge hos ww
http://www.weightwatchers.dk/WWI_Wrapper.aspx?SiteId=7&Page=402
har selv købt det

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 22-07-06 00:49

Du kan sagtens bare ringe til dem og bestille brevkurset. Så får du hele pakken tilsendt på efterkrav på een gang. Jeg vil også anbefale dig at bestille pointregneren samtidigt. Den koster lidt ved siden af.

Weight Watchers Operations Denmark Aps
Bregnerødvej 102
3460 Birkerød

Telefon: 3311 0141

Kommentar
Fra : Bailey7400

Dato : 18-12-06 16:48

Hejsa

Ville også sige brevkursus, da det er forbudt at vidregive deres program *S*

Mvh
Bailey

Kommentar
Fra : Bailey7400

Dato : 18-12-06 16:53

Har selv fulgt det 1 år, men har ikke tabt mere end 5 kg på deres plan... Tabte mig før jeg gik i gang med en kostplan fra diatisten, men gik i stå efter at ha' tabt 18 kg, så gik i panik *S*

Vil anbefale at du søger kontakt til en diatist i stedet...

Mvh
Bailey