/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skriftype til normal ?
Fra : Surf
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 20-12-02 12:15

lad mig lige sige at jeg ikke viste hvor jeg skulle placer det her spørgsmål henne

hvordan ændre man skriften i som man seret på vises hjemmeside f.eks på nogen side er skriften pluselig bliver kursiv så hvordan ændre man det til normal igen

det skal også lige sige at jeg har nogen programmer hvor skriften pluselig er kursiv det vil jeg også ændre til normal igen

hvordan gør man det

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 20-12-02 12:44

Prøv med denne vejledning:

Ændre til den skrifttype, du vil se, når du surfer på forskellige hjemmesider
Den skrifttype, du ser, når du surfer på forskellige hjemmesider, er ofte forudbestemt af en udvikler. Du synes måske, at netop denne font er utydelig og svær at læse. Du kan gøre følgende for at ændre teksten til den font, som du vil benytte.
Sådan gør du:
1. Åbn Internet Explorer.
2. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
3. Klik på Skrifttype under fanen Generelt.
4. Vælg den skrifttype, du vil anvende, i dialogboksen Skrifttype til webside og Skrifttype til almindelig tekst, og klik derefter på OK.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-02 12:01

> hvordan ændre man skriften i som man seret på vises hjemmeside f.eks på
> nogen side er skriften pluselig bliver kursiv så hvordan ændre man det
> til normal igen

Undskyld, men jeg aner simpelthen ikke
på nogen måder hvad du snakker om!
Forklar det lidt bedre...

MVH

Lars

---
Denne mail er virus fri.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.431 / Virus Database: 242 - Release Date: 17-12-2002

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 25-12-02 00:36

Kender du til HTML surf? Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men hvis det er dig selv der er igang med HP (hjemmeside), så er det med HTML du kan gøre det! Du kan bare sig til, hvis jeg har forstået det rigtigt, så skal jeg nok forklare!

Nexuz

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål