/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stakkels mennesker/børn
Fra : sofus.dk
Vist : 754 gange
20 point
Dato : 20-07-06 19:30

Tag dette som det er.......
Sikkert en FORNÆRMELSE AF allah.
Men jeg har en tro. Eller flere. Men de konflkter ikke med
mit syn på Verden, eller skal man sige,,,den 2´en verden.

Den hedder kærlighed, om den er gal,,,TJA
SÅ TAGER JEG STRAFFEN------FRIVILLIGT..
HELT enig.
Men lige børn leger bedst.
--------------------------
Har i glemt afbrænding af DK flag,,,,,,
med DØD over Danmark.
Og som til tid/utid, stadig dukker op.
----------------------------
Børn dør overalt i den/det moderne samfund,
uden der er mange, der løfter en finger.
----------------------------
Når jeg ser på Tv, at Dansk brandvæsen ikke kan kommme
til at slukke en brand, uden Politi beskyttelse,
fordi de bliver bombarderet af sten og andet,
af såkaldte NYDANSKERE, eller bare en gang masse voldtægt
af en Dansk pige, så kan jeg se en direkte
linie til en/et stenkastende BARN, i et samfund,
der ikke kan acceptere andet end sig selv.
Der er tro, og så er der VANTRO...
Kan til ingen tider accepterer, nogen former
for vold eller andet på børn.

Men så er der JO selvfølgelig, de unge mennesker/børn
der bare bliver SMIDT ud af forældre ((der heller ikke fatter en pind))
for at de "bare" er blevet gravide.
Eller ikke orker/for ung, til at arbejde på et bordel, der bliver
besøgt af Danskere år efter år

--------------------------------
Om jeg er et af disse vantro mennesker,
har ingen anelse derom, men jeg ville sgu ikke tage livet af andre
mennesker/END mig selv, for at finde ud af det.
((Ryger sgu da lige i helvedet))
Hvilket andre samfund, tager som en SELVFØLGE.
Er der ikke noget med, at hver selvmorder,
får henved 40 Jomfruer, når han/hun/barnet havner i H______
Tror snart de må importere, JOMFRUER.

Heller ikke nogen nyhed, at der bliver taget børn fra deres
mødre, fra Danmark, til et land, hvor LOV OG RET
er noget der blæser, som en vind.
Eller hvem vinder krigen...
Jeg har til enhver tid, mere ondt af vores soldater,
der, hvad skal man sige, skal opretholde ro og orden.
Og tale med et TOTALT, som vi ser på det, et venligt folkefærd.
Men bliver behandlet, når solen går ned, med en vejsidebombe.
Tror NÆPPE, der er nogen, der, der tænker på meningen, med
vore GODE mening.
I Lande, der ikke kan FINDE SIG I FRED.
Eller overhovedet ikke ØNSKER fred med
det internationale samfund.....
Eller sig selv...

Men tror i ikke, at DET SÅKALDTE INTERNATIONALE SAMFUND
selv er, ((efter min mening mere skyldig)), MERE end arvesynden.

Har STØTTET børn i Afrika i 40 år.
UDEN - at der så meget som bliver løftet et øjebryn,,,
af såkaldte Danskere. Medlidenhed UPS, de dør bare som fluer.
Uden støtte fra nogen,,,,,,,skam jer.
Og der er værre krig, henrettelser af uønskede mennesker/STAMMEFOLK
At de så også viser det HELE på TV, gør det ikke mindre værre.
Men det HOLDER da vi stakkels Danskere på skærmen.
---------------------------

Opstået efter dette indlæg.
http://www.kandu.dk/tip14409.aspx

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 20-07-06 20:32

Hej sofus.dk!
Jeg kan godt li´ den indstilling, som Dansk Røde Kors har når de hjælper mennesker rundt omkring i verden nemlig, at de ikke tager parti for nogen folkegruppe d.v.s. at de arbejder upolitisk.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 20:41

Takker.

Men nu er der altså ANDRE,
større magter tilstede i Verden, der ikke løfter en FINGER.

Men den dag, Læger de ikke invisterer i Krig og ødelæggelse.
så kom igen.

Kald mig dog racist eller andet,
jeg giver, hvor jeg mener er brug for VAND/MÆLK
EN SKIDE BLYANT.

Skide værre med mennesker der har pensionKASSEN iorden.

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 20-07-06 20:52

Hej sofus.dk!
Jeg tror ikke alle læger støtter krig og ødelæggelse. Hvor har du det fra at læger støtter krig og ødelæggelse?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 21:00

DERES PENSIONS/SPAREKASSE
For det ikke skal være LØGN
Det eneste, der er sikkert i denne verden,
er krigs industrien...

Eller skulle jeg sige, deres "fagforening"

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-07-06 21:47

Ååååh ja, stakkels, stakkels, stakkels palæstinensere. Og op i røven med israelerne. Ikke sandt?!

Nej, op i røven med palæstinenserne! De ligger som de har redt!!
Det er dem som starter hver eneste konfrontation, ved at sender missiler mod israel. Ved at tage gidsler. Eller ved at sende en af deres mange syge selvmordsbombere. Så de kan takke dem selv - og ingen andre - for den situation de er havnet i.

Det er da rigtig nok tragisk, når de går ud over civile (det er det altid!), men sådan er krig. Og den har de selv ansvaret for!

---

Og; beklager, men det var ikke et oplæg til diskussion (i hvert fald ikke med mig).

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 22:16

stimo1

Ikke en Dansker der rører DENNE sag.
Den er POITISK UPOPULÆR.

Skal lige beklagejeg ikke kan andet end PLAT/TYSK

Kom lige til at tænke, på det Danske SAMFUND
Svensk Grev BernaDotte.....

efter 2´n Verdenskrig.
Omvendte vej til GAS/Polen-- værket, Kommer der
Tysker børn til DK
Og Danske myndigheder ..............Lod børn dø,,,,,/// med den
Danske Regerings/LÆGERs TILLADELSE,,,,,,hvor eller´s.........((( wo bist der gnade dan)))
efter at være blevet bragt til et FRIT LAND ............
DANMARK ..................SS///hvem

Hvor er hævnen dog SUR/sød -
Kom ikke at sig at sige, at lillle du ikke er bedre,,
END ANDRE...

Spørgsmål om tro,,,eller værre
Fatter til ingen tid menneskeheden.

Men saml dog ind til flere MORD

Dette var min meneung.
Men nu er jeg tilfældigvis /oder, ikke andet end
en skide pirat, HER.

Men i flygter sgu bare, man siger allah........

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-07-06 22:47

stimo1, det kan godt være at du ikke gidder diskutere, men blot vil have luft for dine fordomme, men

Jeg læste den anden dag i avisen at 3750 palæstinensere og 1008 israelere vad døde i "krig" siden september 2000. Og så er det jeg spørger; hvem er den store bandit i den konflikt?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-07-06 23:07

Den store bandit er OS, som sælger våben til dem.
Det hele er fandme så korupt, der ligger så mange underhåndsaftaler at det er til at brække sig over.
Pengemænd som vasker deres hænder og lever godt af at mennesker bomber hinanden.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-07-06 23:32

Tja, det er USA er betaler den en side og olie penge der betaler den anden.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 23:32

mangorossa

DET ER en hel andet SAG, JEG IKKE HAR REJST,,,HER
Endnu, men mennesker er sgu da så SKIDE bange for at sige
sin egen mening, uden at blive misforstået.....
Hvorfor dette sikkert var på plads..............oder """

Men TAKKER så mange gange for deltagelse,
men hader dem, der ikke TØR stå frem, da jeg
ABSOLUT ikke er den første, der kommer med FREMMEDHADSK
syn.
hvad dette heller ikke gik ud på.
Men bare at kunne udtrtkke ___________
sig, engang Imorgen,,,,, uden at skulle sige bøn
9 gange dagligt....

Jeg har generet menge mennesker herinde, men at i er
bange, for at STÅ ved jeres ORD,,,,,,,,,,,
Gør jer ikke en skid bedre............
HR-Hitler var der heller ikke nogen der sagde kuknne skade
mennesjeheden,
så tager vi en tur til Juguslavien,,,,,,
Det sker ikke igen
HOLD DA KÆFT HVOR jeg dog blind.
Det må da være mig, der er noget galt med........

Minder mig om en film,,,,,BODYSNACHERS, eller deromkring
Ingen gør noget før---------
THE END

Håber lige jeg får denne med.
Og den var til DIG
mann-----sorry, har allerede glemt navnet

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 23:35

Læs det hele, som en helhed.
Eller anmeld mig for at udsprede rygter.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-07-06 23:39

sofus.dk, jeg har læst hele dit indlæg i sin helhed & jeg vil ikke anmelde dig for at udsprede rygter, for jeg forstod ikke hvad du mente.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-07-06 23:42

nej nu bliver det vist for syret
Sofus, den skal du nok lige uddybe ..imorgen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-06 23:54

Jeg mener at der skal være plads til alle. Det inkludere både Israel og de arabiske lande, men problemet er jo netop, at en lang række arabiske lande ikke vil anerkende Israel som en stat.

Og ja, jeg må nok erkende, at jeg anskuer problemerne, som de beskrives i denne udmærkede artikel..

Citat
Leder: Israels ret

--------------------------------------------------------------------------------

ISRAEL KÆMPER for sit liv; for sin eksistens. Det er helt grundlæggende, hvad den optrappede konflikt i Mellemøsten drejer sig om. Alt for mange i Vesten, ikke mindst i Europa, har alt for travlt med at glemme denne helt afgørende detalje.

Israel er omgivet af fjender, der er drevet af ét overordnet mål: Staten Israel skal fjernes. Jøderne skal smides i havet. Det er den gennemgående holdning fra de nu Hamas-kontrollerede regeringskontorer i Gaza til de stadigt mere skingre Holocaust-benægtende mullaher i Teheran.
Israel står med ryggen mod Middelhavet. Hvis Israel taber bare én gang, er det én gang for mange, og det vil være uopretteligt. Det er det internationale samfunds fælles ansvar, at vi aldrig kommer blot i nærheden af en sådan situation.

At dagsordenen i den arabiske verden ikke grundlæggende har ændret sig siden Israels oprettelse og efter fire storkrige i regionen, er de seneste år i sig selv det bedste bevis på:

Mange håbede, at når Israel trak sig ud af Sydlibanon, ville terrorbombningerne med raketter, der skydes ned over grænsen fra det iransk-støttede Hizbollah, ophøre. Hele Hizbollahs eksistens skyldtes dog den israelske tilstedeværelse i Libanon - troede man. Men terroren er fortsat.

Mange håbede, at når Israel trak sig ud af Gaza, ville selvmordsbomberne og raketbeskydningerne ophøre. De blev jo netop konsekvent forklaret med, at Israel holdt Gaza besat. Men terroren er fortsat. Frie valg i det palæstinensiske selvstyreområde har oven i købet bragt den hidtil mest radikale gruppering, Hamas, til magten.

Man kan mene, at det er en lidt bagvendt måde at kvittere på og lægge an til fredelig sameksistens mellem de to selvstændige stater - en jødisk og en palæstinensisk - som alle er enige om er den eneste realistiske vej.

I årtier havde Yassir Arafats PLO det som det bærende element i sit såkaldte charter, at Israel skulle fjernes fra landkortet. Punktet blev af taktiske grunde visket bort på et tidspunkt, men den bagvedliggende indstilling er aldrig tilsvarende blevet ændret hverken blandt palæstinenserne eller i den arabiske verden. Der kan strøes sukker på, og der kan tales forblommet udenom. Når det kommer til stykket, anerkender de arabiske regimer ikke Israels eksistens. Det er og forbliver, hvad konflikten handler om.

Der er yderligere den indbyggede skævhed i den internationale vurdering af konflikten, at dens parter bedømmes helt forskelligt.

Israel måles med vestlig målestok. Israel er regionens eneste demokrati. Dets civilisatoriske idealer svarer til Vestens, ja, er en del af Vestens arv og kultur gennem 2.000 år. Man forlanger det samme af Israel, som man ville forlange af sig selv og sine nærmeste. Israel måles på sine demokratiske normer - og det er bestemt også rigtigt, at det sker.

Men Israels dødsfjender måles med en helt anden målestok, hvilket i virkeligheden er en grov nedvurdering af arabisk kultur og historie. Af Israels fjender forlanges ikke nær det samme kodeks for acceptabel adfærd, fordi de arabiske lande ikke er demokratiske. Af dem kan man netop ikke forlange det samme, som man ville forlange af sig selv og sine nærmeste.

På den måde relativeres ofte selv den grusomste terrorhandling mod Israel. Vist er det forfærdeligt, men... En sådan argumentation er et forræderi mod de idealer, som Vesten er funderet på.

Meget bortforklares endvidere med David mod Goliath-syndromet. Man holder traditionelt med den svageste part i en konflikt. På den baggrund forlanges militær tilbageholdenhed af Israel. Der må være grænser for, hvor hårdt Israel slår igen, hedder det. Men skulle vi ikke begynde med at forlange, at Israel slet ikke bliver angrebet med terror og selvmordsbomber? Så kunne man for alvor stille krav til den jødiske stat!

Ikke meget kan bringe Europas Israel-kritiske venstrefløj så meget i oprør som den sikkerhedsmur, der er under opførelse langs grænsen, og som ses som selve legemliggørelsen af al den ondskab, der udgår fra Israel. Men der er en grund til den. Og den hjælper. På de strækninger, hvor der er bygget en mur eller et hegn, er antallet af terroraktioner gået dramatisk ned. Barrierens forløb skal bestemt observeres kritisk, men man bør huske anledningen, som er, at Israel må gøre noget for at beskytte sine borgere mod den selvmordsdødskult, der huserer blandt Israels naboer. Man kan tage sig til hovedet over, at et så monstrøst bygningsværk rejser sig. Men det er åbenbart nødvendigt. Og det er en legitim form for selvforsvar.

Dette er ikke det samme, som at Mellemøsten-konflikten er sort-hvid; så langt fra. 58 års krig og konflikt slører dømmekraften. Hvem begyndte, og hvornår bliver en gengældelse en ny aggression? Det vil selv ikke nok så mange FN-resolutioner kunne hitte rede i. Israel er mange gange gået langt og utilgiveligt over stregen. Det er udsprunget af en bestemt situation. Krig er ikke nogen ideel tilstand. Indiskutabel er derimod Israels ret til at eksistere. Det er vort fælles ansvar, ikke mindst europæernes i hvis hjerte historiens værste forbrydelse fandt sted med jøderne som ofre.

Israels situation i dag er formentlig den vanskeligste siden statens grundlæggelse. Der er ingen at tale med; ingen at føre en forsigtig dialog med. Rundt omkring sidder rabiate antiisraelske og antisemitiske regimer, på hvem et halvt århundredes forsøg på at etablere en forsigtig dialog er prellet ganske af. Retorikken er værre end nogensinde. Hadet er større end nogensinde.

Israel er i krig. Israel er under angreb. Det har den jødiske stat været med større og mindre afbrydelser siden 1948. Det giver ikke Israel ret til hvad som helst. Men den demokratiske del af det internationale samfund må være i stand til at skelne mellem årsag og virkning. Man må ikke gentage det afgrundsdybe intellektuelle svigt fra Den Kolde Krig, da USA og Sovjetunionen blev opfattet som lige gode om galskaben.

På den baggrund må vi i disse dage alle være israelere. Men venner både kritiserer man og giver gode råd.

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3847556

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-07-06 00:04

Jo, det kan jeg kun holde med dig i, men...vi i vesten er kun med til at puste til ilden hele tiden.
Her sendes ikke nogen fredsbevarende styrker ned..hvorfor mon?

Det er så forbandet infiltreret at ingen alm. mennesker aner hva hulan der foregår...Jeg tror ikke på at det "kun" er en konflikt som ikke kan løses...der er mange faktorerer iblandet.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-07-06 00:08

Jeg er uenig i det mest af JP's leder, måske med undtagelse af:
Citat
Israel er mange gange gået langt og utilgiveligt over stregen

Men hvilke konsekvenser får det? Ingen, for Israel er gode venner med USA så.

Selvfølgelig har Israel ret til at være der, men palæstinenserne har også ret en stat, men hvornår har man set nogen sige det?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-07-06 00:31

Det handler sgu da ikke om ret til at være her..det har vi alle..det eneste det handler om er: hvem scorer flest penge?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-07-06 00:38

mangorossa, den forklaring er for let.

Der er ganskevist nogen der tjener penge på at sælge våben til parterne.

Men parterne i denne konflikt har (stort set) ingen penge selv og bliver derfor finansieret af andre.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-07-06 00:44

ja, jeg ved godt at min komentar er for"let" men du ved jo godt hvad jeg mener.
Og for at uddybe det lidt, mener jeg at i alle sammen skal tage et ansvar...når du vi "tillader" os at brokke os, må vi også være aktive ifb. med at forhindre krig.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 21-07-06 01:13

Israel er urørlig. USA støtter dem med våben og penge. At bekrige Israel er at bekrige USA.
Det er ikke nogen hemmelighed.

Begge sider i denne konflikt er jo overbevist om at de selv har ret.
Bare fordi vi syntes det ene gør det det ikke mere sandt.
Nogle ser Hizbollah som frihedskæmpere.

Men Camillas tip går jeg på at støtte de civile liv der går tabt. Hvad har det med Israel/Hizbollah konflikten at gøre?

Det er pisse synd for de uskyldige der dør i denne konflikt. Derfor er det et godt tip Camilla lagde ud med.

Hvis man ikke syntes det er synd for de civile der dør i den konflikt, så skulle man måske lige tjekke sit indre for angst/had/kynisme/uvidenhed/afstumpethed og finde ud af hvor det stammer fra.

En 11 årig pige har da ikke gjort en skid andet end at være fød et bestemt sted. Hvorfor skal hun dø?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-07-06 01:14

Tja, egentlig er det jo pænt lige meget om du er enig eller uenig Bertel. Jeg bidragede såmænd bare med en holdning (min) - og den kan du ikke lide. Jamen så kan du heller ikke lide det næste jeg skriver *LOL*

For når man som civil borger tillader Hizbollah at indrette affyringsramper i ens eget hjem, eller lader dem opbevare våben på ens egen private civile ejendom, så må man altså påregne, at det kan gå hen at få ubehagelige konsekvenser. Israel havde advaret civilbefolkningen via alle tænkelige elektroniske medier og de har smidt flyveblade ned over de områder, der ellers ikke kunne nås.

Beklager hvis det støder dig, men jeg kan sagtens sætte mig i Israels sted. Det kan umuligt være sjovt at blive bombet fra alle sider - og nej, jeg mener ikke det undskylder alle deres handlinger, men man kan da heller ikke bare forvente at de lægger sig ned og dør. Uanset hvad Israel gør, så er det galt, og støtten til Hizbollah og Hamas opildnes løbende via propaganda. Jeg fristes til at tro, at Det ENESTE de Arabiske lande frygter, er en vellykket fredsproces - og med Hamas ved magten er de nogenlunde sikret mod noget så grusomt. De lever af at opdyrke hadet, for hvis de ville freden, havde de for længst fået den - senest i 2000 ved forhandlingerne i Camp David med Barak og Clinton. Arafat tordnede NEJ.

Krig og terror kan vi dog hurtigt blive enige om sjældent er til nogens fordel, men nogle gange kan krig dog være nødvendigt for at begrænse ulemperne. Enhver stat har pligt til at forsvare sine grænser og ikke mindst retten til sin eksistens.

Ville du ikke kræve handling fra din regering, hvis du vidste den sad og krydrede RØV mens en meget nær fjende lige på den anden side af grænsen pønsede på et stort offensiv?!... Eller hvor længe tror du, at de bliver ved med at sende katusja'er afsted?! ...og hvornår tror du, de får adgang til langtrækkende raketter og/eller missiler?!

JP's leder har efter min bedste overbevisning fat i en meget væsentlig pointe - nemlig at vi forventer, at Israel skal agere som om den havde Norge og Sverige til naboer, måske Frankrig hvis vi skal strække den... og at man i visse, oftest mere venstreorienterede kredse, forventer, at Israel bare skal opføre sig civiliseret omringet af barbarer. Nu er det bare sådan, at man i Israel er blevet klog af skade, og derfor ikke tager sig af naivt pladder - for de ved det koster liv..

Hvor civliserede var europæerne egentlig da nazismen bankede på?!

Nope Bertel, enige bliver vi aldrig, og det er heller ikke vigtigt. Personligt mener jeg, at ansvaret for hele miseren, og for de døde i libanon ligger i skødet på hizbollahs blodige hænder, og for deres kyniske bagmænd - højest sandsynligt den syriske og iranske regering..

Godnat

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-07-06 01:25

creamygirl,
Som jeg skrev " 20-07-06 22:47" er der langt flere palæstinensere end israelere der er døde i denne konflikt, hvilket for mig at se betyder at den aggressive part er Israel.

Så når du skriver: "men man kan da heller ikke bare forvente at de lægger sig ned og dør", så må det samme vel gælde for palæstinenserne?

Og det er lidt for let at sige at palæstinenserne bare skal slutte fred, for de mener jo at Israel har stjålet store dele af deres land. Så hvis de slutter fred betyder det at de skal leve med tabet af deres land.

Men vi er da forhåbentlig enig i at bomber ikke løser problemet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-07-06 01:50

Citat
Hvor civliserede var europæerne egentlig da nazismen bankede på?!

...øhmm?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-07-06 03:28

Citat
Tja, egentlig er det jo pænt lige meget om du er enig eller uenig Bertel. Jeg bidragede såmænd bare med en holdning (min) - og den kan du ikke lide. Jamen så kan du heller ikke lide det næste jeg skriver *LOL*

Siger intet.........
Skide fuld igen

Kan man tilgives ,,,,,,,nej
Skal lige se efter min server, der er en, der er ved at
hakke min kattemad
medmindre TDC eller er det politiets ET

Hej og Gnat for I dag/nat.

UPS, der var mere
SORRY.......
Kan ikke hade mennesker.
Kan bare ikke lide sammen kvem!"" eller hvad det kaldes.
Har været turen igennem............MEN

Bare du ikke skal hente mig fra et hospital, så kan vi sgu være så unenige
om både jing og jang, vi kan da VISTNOK skrive/tale, men ved ikke hvor censuren
MÅSKE/moske ligger
Men lad være med at forklare mig (( sammen hængen, jeg ku ikke gå fra et hospital))
Men blev smidt ud, grundet pladsmangel........
I frost --------glem det, jeg drikker igen,

hvilket kunne have været billigere for Staten, bare at tale med MIG'
MEN Njet,,,ingen kontakt,,,,,men det er en anden hæmoride
Og jeg kan da godt sige dig, klager ABSOLUT IKKE da jeg fik det meget bedre af
at komme hjem vil katten.......
Den vidste, at der var noget galt.

Og siden har jeg intet hørt fra --------
Men får da, noget for et mavesår, der er på vej igen.
Fuk

SORRY dette lille indlæg.
Men syntes, det burde besvares,,,,,,,eller/oder

Gnat
Der er nogen,,,,,, der gerne vil ind på min PC.
Håber de får hvad de vil have.
Ellers må de/vi lave en aftale.

Husk på, jeg har adresserne
Hvis der er nogle , der vil anmelde.

HEJ

Og har på ingen måde ønsket
at genere BILL GATES.
Og hans HUSHOLDNING,,,,,,,,,,,,,,,,,,,meget lille smil.

HEJ

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-07-06 13:37

Citat
Fra : vil.du Dato : 21-07-06 01:50

...øhmm?

Øhmm! .. Er du bekendt med begrebet ironi?! ..
For jeg tror næppe nogen rullede den røde løber ud, da nacismen bankede på

_____________________________________

Bliv dog ædru Sofus, du vrøvler i forvejen, og bliver ikke nemmere at forstå når du drikker

Annuller spørgsmålet
Fra : sofus.dk