/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Touren på engelsk?
Fra : vil.du
Vist : 623 gange
210 point
Dato : 20-07-06 13:44

Arne Jacobsen har et Tip inde omkring at følge Touren live på engelsk, det skulle være det samme som det tyske der har været fremme nogle gange, blot på engelsk hér.

Jeg kan ikke få video frem? Ingen levende billeder hér?
Når jeg trykker på 'video' i linket, står der:
Citat
LIVE AUDIO: Tour de France
Listen along with David Harmon and Sean Kelly as they bring you complete LIVE audio coverage of the 2006 Tour de France.full screen Send this video Sorry but this video is not available from your country.

- ovenstående er jo en 'audio-version' og der står at
Citat
Sorry but this video is not available from your country.

- er der nogen der kan finde andet på Arnes link??

Ihh, jeg vil gerne have en engelsk version i stedet for den tyske, altså en video hvor man følger de dygtige ryttere på video - kan SE dem

Jeg kan jo ikke kommentere mere under Arnes Tip, når jeg har bedømt - men Arne skriver at man kan se det samme på den engelske som på den tyske.

Please - hvis nogen af Jer kan få det frem så hjælp en Tour entusiast i nød

Arnes Tip og link:

http://www.kandu.dk/tip14407.aspx

Håbefulde hilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-06 13:54

Du har ret Dorthe. Den engelske side kan ikke vise Live-billeder som den tyske.
Det må du squ undskylde. Jeg havde ikke set at den engelske Live kun var LYD.

Endnu engang undskyld.

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 220 point
Dato : 20-07-06 14:09

Hey!

Så se billederne på http://www.eurosport.de/radsport/mc_vid27331.shtml og slå lyden fra.

Lydt til de engelske kommentatorer på http://www.eurosport.com/cycling/tour-de-france/2006/mc_vid27330.shtml

Det er da en mulighed!

kh. Dr.Disco

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 14:13

Eller hent dette, der giver over 1000 kanaler.
Garanteret ikke bedste kvalitet.
http://www.softpedia.com/get/Internet/Internet-Radio-TV-Player/JLCs-Internet-TV.shtml

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-07-06 15:10

Det er ok Arne men det' dælme ærgerligt

Jeg lader det være åbent lidt, det kunne jo være at en eller anden har et link til mig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 17:28

vil.du
Kan du ikke se fjernsyn.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-06 18:04

Jeg har lige checket de fleste internationale cykel-sider inkl. BBC - CNN o.s.v. Ingen Live-billeder fra Touren. Kun den på eurosport.de - Desværre.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-07-06 01:00

Sofus> Jåwda jeg kan se TV men jeg ville jo så hjertensgerne foretage mig lidt fornuftigt imens jeg kigger Tour

Disco> Det vil jeg afprøve under Touren i morgen - ved ikke hvor 'live' dte er - det skal jo helst passe fuldstændigt sammen men det gør det vel osse

Arne> Jeg var på spanden da du skrev som du gjorde i Tippet, jeg kunne jo ikke 'tilbagekommentere' da jeg havde bedømt det....men nu giver du en undskyldning og det tager jeg hatten af for! (har dog ingen på, det må være varmt at gå med sådan én )

MEN - en bruger..Luke200 hed han vist, påstod under discos tip at man da saaaaagtens kan se Touren live og såmænd næsten alle vegne - så jeg vil da håbe at han kommer på banen med nogle gode link....hvis det altså ikke bare er løgn og latin og en 'and' af format

Ved ikke hvordan jeg skal lokke luke herind, men håber han dukker op

G'nat til Jer, jeg lukker af i morgen.

/Dorthe (som netop har fået installeret aircondition - hurraaaaa)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-07-06 01:26

Du kan da sende Luke en Privat besked, den modtager han da med garanti.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-07-06 02:46

Forstår, h´vad du--- ikke mener........
Gnat

selvbetjening

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-07-06 14:58

Jep Arne - meeeeen som du sikkert kan regne ud, så så jeg gerne Luke svare hér, for jeg tror simpelthen ikke på det han skriver under det tip - man skal ikke slynge alt muligt ud, som kritik af andre - hvis man ikke er sikker i sin sag

Men jeg må da indrømme at jeg håber jeg har uret, for så vil han jo give mig nogle links til Touren på engelsk
Og så er jeg skam hurtigt på banen med en undskyldning til ham, for ovenstående!

Vi får se.....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-07-06 15:02

Ja Dorthe men du er nok nødt til at sende en privat besked for at gøre ham opmærksom på denne tråd. Hvis du ønsker at han KUN kan svare her, kan du jo blot afslutte den private tråd straks efter at du har send ham beskeden. VOILA så er den klaret.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-07-06 01:43

Jeg har skrevet privat til Luke2000 og bedt om at få lidt hjælp her.

Nu håber jeg så på nogle gode links, når Luke2000 dukker op, så jeg kan følge afslutningen søndag, ellers kan jeg jo gemme linkene til næste gang og håbe at de sender igen

/Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 31-07-06 12:13

Nu har Luke2000 haft over en uge til at svare her, jeg sendte en ham en PM men nul reaktion - måske det slet ikke var såååå nemt og ligetil at finde Touren live på - var det ikke både engelsk, dansk osv. - endda mange forskellige steder, ifgl. Luke2000.

Ja, man skal være lidt mere varsom med at 'bedømme' Tips som værende helt hen i vejret.....når man ikke er sikker i sin sag.

Jeg skal finde ud af at give points til en eller anden, har mest lyst til at give dem til dig Arne, fordi jeg altid har dyb respekt for en ærligt ment undskyldning, det ville dog ikke være fair, da det ikke besvarede spørgsmålet. Men tak for dén og osse for dine forsøg på at finde frem til et link!

Jeg har osse lyst til at give dem til dig Sofus, ene og alene fordi du Sofus altid forsøger at hjælpe, af et godt hjerte - og du tager de verbale tæv du får, med et smil og lader dig ikke afskrække, men vender frygtløs tilbage næste gang du føler at kunne hjælpe - tak for dét!

Pointene går til Dr.Disco som kom med en alternativ løsning, der er brugbar.

Tak for svaret Dr.Disco!

Venlig hilsen Dorthe.