/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
B.S christensen & Bubber
Fra : bernstorff
Vist : 2355 gange
300 point
Dato : 19-07-06 21:30

Dette er godt nok et genopslag, men jeg blev ikke helt tilfreds med sidste resultat.
Jeg er fasineret i B.S Christensens hat under hans udflugt til Afrika med Bubber.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke mærke det er og evt. hvor den kan købes..
Jeg har set mange andre skyggehatter i div. friluftsforetninger, på Internettet men ikke nøjagtig og jeg repiterer nøjagtig som denne overhovedet..
Se gerne hatten under dette link..... Og så vil jeg være meget glad hvis du kan finde "nålen i høstakken"

Håber du kan hjælpe...
N:B Det skal siges at jeg ikke har interesse i nogen som ligner, det skal være den og ikke andre. God Jagt

http://www.bschristiansen.dk/idd63.asp

Kommentar
Fra : bernstorff

Dato : 19-07-06 21:34

Det skal tilføjes at jeg har skrevet til B.S og her er mailen som jeg fik retur....

Jeg skal hilse fra BS og sige selv tak - også fordi I har fundet tid til at skrive til ham.

Det betyder meget, når der kommer tilbagemeldinger og BS er glad for, at I synes, at "Bubber & BS på afveje" var spændende og lærerige programmer.

BS svarer normalt ikke på spørgsmål om materiel, udrustning og grej, da han ikke vil reklamere for specifikke produkter.

Men BS vil dog gerne fortælle dig, at hans hat har han anskaffet sig i Australien ude i bushen - den har ikke noget mærke.

Held og lykke med "hattejagten".

I ønskes en god sommer!

Med venlig hilsen
BS & Co.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 21:55

Hej bernstorff.

Når sekretæren skriver

Citat
Men BS vil dog gerne fortælle dig, at hans hat har han anskaffet sig i Australien ude i bushen - den har ikke noget mærke.

kan du da ikke påregne at nogen kan skaffe dig en nøjagtigt magen til! Hvad hulen havde du tænkt dig at folk skulle gøre. Hatten er fremstillet i Australiens outback og har intet mærke.

Det eneste du kan gøre dig forhåbninger om, er at få en der ligner så meet soom muligt.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-07-06 22:22

Mener at have set den type hatte hos
militærets overskudslager.
Ganske vist for mange år siden.

Men er forsøg værd - de er billige.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 23:34

Du må jo i gang med at søge på nettet.
En søgning med Google på "australian hats" giver 41,100 resultater. Så mon den ikke er et sted derude.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 23:40

De andre har åbenbart ikke læst dit spørgsmål. De kan ihvertfald ikke læse at du allerede HAR søgt på nettet og fundet nogle der ligner, men at du IKKE vil have noget der ligner men NØJAGTIGT den hat. Du skriver:

Citat
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke mærke det er og evt. hvor den kan købes.

B.S.'s sekretær HAR fortalt dig at der IKKE er noget mærke, så du kan altså ikke få en nøjagtigt magen til. Du har åbenbart lige så svært ved at læse som Sofus og Stimo.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 23:46

arne.jacobsen > Ubehagelig som altid ...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=psykiatere&meta=

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 07:30

Til A.J
Tvivler på vi døjer med at læse.
nærmere spørger der ikke kan.
Ved du ikke militærets overskudlager/butikker, også
køber ind fra udlandet/ har gjort det.
Jeg skal på ingen måde sige om det var samme hat,
men kan da godt sige dig, den mindede meget om den.
Samme sted, var der også et meget stort parti
originale OZZY militær hatte, eller hvad man kalder disse.

Men om det kun var et enkelt tilfælde, da jeg var i butikken
og købte en, skal jeg ikke kunne sige.

Men absolut et forsøg værd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-06 07:57

Hej Sofus. Du har da ret i at overskudslageret garanteret har en der ligner MEGET. Men det er bare ikke det der efterspørges.

Stimo1 -> Ja det er en kendt sag at børn der får sandheden at vide synes det er meget ubehageligt.
Hvorfor skriver du "Du må jo igang med at søge på nettet" når spørgeren allerede HAR skrevet

Citat
Jeg har set mange andre skyggehatter i div. friluftsforetninger, på Internettet men ikke nøjagtig og jeg repiterer nøjagtig som denne overhovedet..

Hvad er det lige kære Stimo1 for nogle bogtaver du IKKE kan læse?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 20-07-06 13:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-06 16:03
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 17:24

Tættere kommer han sikkert ikke.
Når han ikke ved hvem der har lavet den

Det kunne jo tænkes, det var indfødte, "bush-mennesker" der
lavede dem for at tjene lidt håndøre.
Ikke ualmindeligt på de kanter.

Og når BS selv ikke kan/vil oplyse mere.

Det kunne være han havde overnattet, hos en
familie, og som TAK, havde fået den, for at
beskytte sig mod solen.
Sådan er de jo, nedenunder.
Venlige sjæle...
Og de minder rigtig meget om dem jeg engang så
på overskudlageret.
Mener man kunne få dem for en flad 50.- er.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-07-06 19:06

Måske ikke helt rigtig, men tæt på: http://www.hatsinthebelfry.com/page/H/PROD/h/U7771

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 20:56

stimo1

Man kan da håbe, at hans hat ryger på Auktion,
til støtte for DR´s licens..,.
Hopper fra her,
hvilket ikke kan lade sig gøre,,,,alligevel.
Men at ønske/købe, der ikke findes, eller er til salg.

WOW.

Kommentar
Fra : bernstorff

Dato : 20-07-06 21:53

Denne debat er nu været meget underholdende .. Lyder til nogen af jer har stødt på hinanden før....Også i bogstavligste forstand.....
Og ja kommunikationen er endnu mere kompleks end man til tider ønsker, men gør det ikke livet skønt?? Jeg finder nok aldrig den hat men jeg er glad for nogen af jer "oprigtig" prøver..selvom fødselsdagslagkagehatten nu var meget god... Jeg afventer lidt forhåbningsfuldt endnu inden jeg beslutter hvem pointene tilhører....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 20-07-06 22:17
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-07-06 22:26

Citat
Håber du kan hjælpe...
N:B Det skal siges at jeg ikke har interesse i nogen som ligner, det skal være den og ikke andre. God Jagt

Håber du PASSET og pengene iorden.
Prøv Alice Springs,,,,,meget lille Town

Troede jeg havde sat et sgi_----- X no more mails...

Hvis du ikke ved hvem/hvor O.S.V
så tag selv Downunder, der er mennesker meget flinke.
Hvad man ikke kan sige om, DK mere.

Sorry for dette indlæg......

Godkendelse af svar
Fra : bernstorff

Dato : 21-07-06 21:34

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg opgiver.. Men du gjorde et godt stykke arbejde... Tak...
Meget underholdende at følge debatten under jagten. Prøver nok igen en anden gang..
Chr Just

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-06 22:19

Hvis du gir flybilletten, tager jeg gerne til Australien til vinter og henter en hat til dig